תהילה קצינת חמ”ל באוגדה 146 ותושבת לוד: טור אישי על ה-7 באוקטובר  

“את המלחמה אני חווה באופן יומיומי, אפשר לקרוא לזה שגרת מלחמה, זה פוגש אותי בעיקר בתפקיד שלי בצבא.”
ב-7 באוקטובר היתה תהילה קצינת חמ”ל באוגדה 146 אירועי הבוקר הפתיעו גם אותה וכך היא כותבת: 
“בשביעי באוקטובר הייתי בבית, זו הייתה שבת שיצאתי אחרי שבועות ארוכים ומפרכים בהשלמת קצונה.

אני שומרת שבת, אז הייתי בלי הטלפון אצל הבן זוג שלי כשהכל התחיל. בשש בבוקר שמענו לופ שלא נגמר של אזעקות, בפעם השלישית שקמנו לממד הבנתי שזה משהו לא רגיל ולכן בחרתי בשלב הזה לחלל את השבת ופתחתי את הטלוויזיה, הדבר הראשון שראיתי מול העיניים היה התמונה המוכרת של המחבלים בשדרות עם הRPG ביד מחוץ לבתים של אזרחים.

אני זוכרת שפתחתי את הטלפון וראיתי המון שיחות מהמפקדים שלי, ההורים שלי הגיעו לאסוף אותי ובלי לחשוב יותר מידי לא חיכיתי שיקפיצו אותי, עליתי על מדים ונסעתי לבסיס פיקוד מרכז – הבסיס בו שירתתי לפני היציאה לקצונה.
כל החודשיים הראשונים של הלחימה הייתי בפיקוד מרכז, אפילו נכחתי בהערכת מצב הראשונה בה התכנסו כל המפקדים הבכירים ב-7/10 בבוקר יום שבת.

שירתתי כסמב״צית חי״ר ולאחר שנה החלטתי שאני רוצה לצאת לקצונה, לאחר כמה חודשים של הכשרה ובה״ד 1 שובצתי כקצינת חמ״ל באוגדה 146, אוגדת המילואים של פיקוד הצפון, כל הסד״כ שלה מורכב מכוחות מילואים ומכון להיום היא תופסת הגנה בגבול הצפון.

העתיד שאני רואה בתפקיד שלי זה קודם כל המון עשייה ומשמעות, דאגה והבנה של התמונה הגדולה יותר – כשאני נמצאת בחמ״ל מבצעי מאחורי הקלעים אבל מסוגלת להבין שאני אחראית על חייהם של לוחמים בשטח ותושבים בביתם. מעבר לכך, אני מאחלת לעצמי שהתפקיד יהיה חוויתי ומאתגר בצל הלחימה במיוחד בגזרה הצפונית.

את המלחמה אני חווה באופן יומיומי, אפשר לקרוא לזה שגרת מלחמה, זה פוגש אותי בעיקר בתפקיד שלי בצבא. אני מרגישה שכל פעולה שנעשית בצבא משפיעה עליי באופן ישיר, גם על העבודה וגם על האחריות שלי.

גם בתקשורת המלחמה היא מילה שאנחנו שומעים באופן שוטף כמשהו שהפך לחלק מהמציאות כרגע והוא חלק בלתי נפרד ויישאר כך לפחות בטווח הקרוב. בפן האישי גם הבן זוג שלי התגייס למילואים ונלחם בגזרה מקבילה לשלי, גם החיילות שלי תמיד מתעניינות ברצף הלחימה, גם הם כמוני מתוך תחושת שייכות ושליחות.”
◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן