תהלוכת “פורים מאוחדים” בירושלים יצאה לדרך

תהלוכת “פורים מאוחדים” ברחובות הבירה נערכת עם מוסיקה שתוכנה ועוצמתה נקבעה יחד עם משפחות החטופים

התהלוכה מתקיימת ברוח התקופה ומובילים אותה בני משפחות החטופים, מיצג סמל החטופים ומיצג 134 עגורים צהובים כמניין החטופים.

בתהלוכת “פורים מאוחדים” תוכלו לפגוש גם באריה שואג, סמל ירושלים עליו רוכבת ילדה גיבורה -מיצג של אמן מסטודיו לילי ופלוג’ה שפונה מקיבוץ צבעון שבצפון; מגדל דוד הופך לסחרחרה ענקית, בה ישן וחדש מתערבבים בדהרה; להקת כלי זמר בגובה של שלושה מטרים עם תזמורת חיה -מיצג שהוכן בשיתוף לב קרייטמן, מנכ”ל המידברן, מניצולי הטבח בעוטף עזה אשר שב משירות מילואים ארוך בעזה; ארבעים רקדניות לבנות עם שמלות שייהפכו לצבעוניות בהשראת הסיפור של חנהל’ה ושמלת השבת.

מיצגים נוספים שתוכלו לפגוש בתהלוכה: עכבישה מכאנית ענקית שתרקוד ברחובות; להקת אנימא עם בובות ענק ולידה הרכב KPOP דמיוני, שירקיד אתכם ברחובות; מכונת עננים בצבעים, שירחפו מראשו של המדען אלברט איינשטיין; ילד קטן מרחף על יונת שלום ענקית; משפחת קנגורו קופצנית – מיצג שהכינה קהילת מפונים משדרות ביחד עם תושבי ירושלים; תינוק עצום שנפל, קם וממשיך ללכת; תרנגול הודו ענק שמקרקר אדר, דר, דר ברחובות; ואפילו חמורו של המשיח יבוא לבקר בליווי נגינה ותפילה.

תהלוכת “פורים מאוחדים” ברחובות הבירה נועדה לשמור על החוסן הנפשי של ילדי ישראל ולתת להם מקום לשמוח גם במציאות המורכבת בה אנו חיים, ונערכת עם מוסיקה שתוכנה ועוצמתה נקבעה יחד עם משפחות החטופים.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן