news08.net/ads.txt

תוך 40 דקות אותרה נעדרת מרחובות, שהיה חשש כבד לחייה

שוטרי תחנת רחובות דיווחו אמש על בקשה דחופה לסיוע באיתור נעדרת עם חשש גבוה לחייה. בתוך זמן קצר נחלצו מתנדבי איחוד הצלה לסייע בחיפושים ולמרבה המזל איתרו את הנעדרת, על פי הסימנים המזהים, תוך 40 דקות כאשר היא בריאה ושלמה.

לדבר אמיר צברי חובש ורוכב אופנולנס באיחוד הצלה “מיד כשהתקבלה הקריאה עליתי על האופנולנס שלי והתחלתי לסרוק את תא השטח שהערכנו שבוא היא תהיה. באמצעות האופנולנס יש לי גישה למקומות צרים וכן פארקים וכדומה כך שניתן לסרוק תא שטח רחב תוך זמן קצר. איתרתי את הנעדרת כאשר היא בריאה ושלמה תוך כ-40 דקות”.

אבירן ששון חובש מתנדב ואחראי איתור נעדרים באיחוד הצלה סניף רחובות הוסיף: “בעזרת האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו בסיוע אגף הביטחון בעיריית רחובות הצלחנו לסייע למשטרת ישראל באיתור נעדרת בסיכון גבוה עם חשש לחייה תוך זמן קצר”

יוני רוטנברג גאש סניף רחובות והסביבה: “שוב המתנדבים שלנו עושים זאת ומצילים חיים פשוטו כמשמעו. בתחנת רחובות של משטרת ישראל הודו ארוכות למתנדבים אשר פעלו במהירות ובזריזות וסייעו למשטרה לאתר הנעדרת. אני מודה למתנדבים הרבים אשר עזבו את ביתם לטובת החיפושים בשעת ערב מאוחרת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן