news08.net/ads.txt

תוכנית פינוי בינוי ברחוב הרצל ברמלה קיבלה תוקף בועדה המחוזית 

תכנית שערי העיר קיבלה מתן תוקף, והיא מציעה 530 יח”ד חדשות בכניסה לעיר. ראש מינהלת ההתחדשות: “תחזק את רחוב הרצל”

העיר רמלה התחילה את שנת 2024 עם תכנית התחדשות נוספת: הוועדה המחוזית החליטה לתת תוקף לתכנית שערי העיר – פינוי בינוי רחוב הרצל רמלה, המציעה 530 יח”ד חדשות במקום מבני רכבת ישנים. ראש מינהלת ההתחדשות ברמלה, לביא היציג: “התכנית תחדש את  הכניסה לעיר, ותחזק את רחוב הרצל, הרחוב המסחרי הראשי בעיר”.

התכנית מציעה הריסה ובנייה מחדש של מתחם מגורים לאורך רחוב הרצל ברמלה, בין הרחובות שפרינצק ואהרון בן יוסף, בסמוך לכניסה הראשית של העיר רמלה. שטח התכנית 30 דונם ונמצאות בו כיום 116 יח”ד, ב-8 בנייני מגורים ישנים, שבמקומם ייבנו 530 יח”ד חדשות. מדובר בשני מגרשים, האחד למגורים נמצא מדרום לרחוב החשמונאים ולצומת הקרח (צומת הרצל והחשמונאים), ועליו מוצעים שני מגדלים בגובה 25 קומות על חשבון שטח פתוח, שחלקו מבונה כיום. מגרש שני למגורים בדרום התכנית, מציע שלושה בנייני מגורים חדשים בגובה 8-23 קומות, שיכללו חזית פעילה לאורך רחוב הרצל.

שטחי הבנייה בתכנית הוא כ-48,000 מ”ר שטח עיקרי למגורים ובנוסף, כ-1,800 מ”ר שטח עיקרי לחזית מסחרית כלפי רחוב הרצל וכן, 16,300 מ”ר שטח עיקרי למבני ציבור. התכנית ממוקמת בהמשך לתכנית אחרת לפינוי בינוי ברחוב הרצל (התחדשות עירונית – רמלה – שדרות הרצל), שאושרה בחודש מאי 2022, וכוללת היקפי בינוי וצפיפות יח”ד דומים לתכנית שערי העיר. נגד התכנית הוגשו מספר התנגדויות שנדחו ברובן על ידי הוועדה המחוזית, שנתנה תוקף לתכנית בכפוף למספר תיקונים טכניים בתכנית.

ממינהלת ההתחדשות העירונית ברמלה נמסר כי בעיר מקודמות 18 תכניות התחדשות עירונית, שמתוכן 5 תכניות, הכוללות 4,000 יח”ד, אושרו. שערי העיר היא התוכנית השישית לפינוי בינוי המאושרת בעיר. התוכנית, כאמור, כוללת 116 דירות קיימות שיהרסו ובמקומם יבנו 530 דירות חדשות.

ראש המינהלת, לביא היציג: “התוכנית תחדש את הכניסה לעיר, הידועה כצומת הקרח. בנוסף על חיזוק רחוב הרצל – הרחוב המסחרי הראשי בעיר. התוכנית מאפשרת לבצע את הפרויקט מתכוננת במסלול של בינוי-פינוי. כך שבנייני המגורים החדשים יבנו טרם הריסת הבניינים הקיימים. לאורך כל התהליך התוכנית קודמה בשיח עם התושבים על מנת לקדם את התכנון הטוב והמותאם ביותר”.

התכנית קודמה על ידי קבוצת טטרויה וחברת אבגד והעורך הראשי הוא אורי הלוי, ממשרד אורבך הלוי אדריכלים.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיה: אורבך הלוי אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן