news08.net/ads.txt

תופעה ביבנה: נערים מפוצצים נפצים

בימים האחרונים ארעו ביבנה מספר אירועים בהם נערים השליכו נפצים והפרו את הסדר הציבוריתופעה מטרידה ביבנה:

תופעה מטרידה ביבנה. בימים האחרונים התקבלו במוקד העירוני קריאות על הפרעות ופיצוצי נפצים, התבצעו סריקות מיידיות על ידי צוותי הביטחון והפיקוח בעיר במהלכן אותרו בני הנוער שביצעו את העבירה.

מנהל מחלקת הפיקוח העירוני, אפרים אספה מסר כי “בתקופה הקרובה תוגבר האכיפה לרבות ביקורות בבתי עסקים, יחד עם המשטרה. במידה ויימצאו צעצועים מסוכנים הם יוחרמו ונגד בעלי העסק יפתחו הליכים משפטיים. אנו קוראים לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהימנע מהפרעות הגורמות להפרעה קשה לתושבים”.

רועי גבאי, ראש העיר: “עיריית יבנה תמשיך לתגבר כוחות ביטחון בכל רחבי העיר, כדי למנוע מקרים נוספים של וונדליזם ועבירות על החוק. בתקופה זו ועל רקע המלחמה פיצוצי הנפצים גורמים למטרד כפול ולחשש בקרב תושבים, לכן הנחתי את גורמי הבטחון והפיקוח לפעול באופן נחרץ לצמצום התופעה. אני קורא להורים לשוחח עם ילדיהם ולהסביר להם את משמעות מעשיהם וההשלכות הכרוכות בכך. מעורבותם של ההורים נחוצה תמיד ובמיוחד בימים אלה”.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון-דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חנה
חנה
3 months ago

כן זה בשכונה שלנו ולהורים לא איכפת בכלל

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חנה
חנה
3 months ago

כן זה בשכונה שלנו ולהורים לא איכפת בכלל

דילוג לתוכן