news08.net/ads.txt

תופעה מטרידה בבאר יעקב: בני נוער שואפים מיכלי גז

תופעה מטרידה בבאר יעקב: בעקבות הסגר, בני נוער החלו לצרוך כמויות גדולות של גז. הם רוכשים מיכלי גז קטנים שמשמשים קונדיטורים להכנת להכנת קצפת, מזרימים את הגז לבלון גומי ושואפים את תכולתו. מכלים אלה זמינים וניתן לרכוש אותם בקלות בקיוסקים, בחנויות אפייה ובאתרים ברשת.
כאמור, בלוני הגז הם תופעה חדשה נפוצה בקרב צעירים רבים, במסגרתה רבים מהם רוכשים בקיוסקים מיכלי גז להכנת קצפת, ושואפים את אותו הגז. אותם מיכלים זמינים וניתן לרכוש אותם בקלות בקיוסקים וחנויות אפייה. צעירים ששאפו את הגז העידו על התחושה: “אתה מטושטש, בחוסר שליטה, כאילו העולם מסתובב”. הרופאים מזהירים: “עלול להוביל למוות”.
תופעות שאיפת גז בקרב בני נוער בארץ אינה חדשה. אלא שבחודשים האחרונים, בעקבות הסגר והחופשה הכפויה, גובר השימוש של בני הנוער בבאר יעקב באותו גז. לדברי עוברי אורח, בשבועות האחרונים הם מבחינים בבלוני גז קטנים רבים המושלכים במקומות שונים ביישוב ניסן תושב העיר, נתקל באותם בלונים במגרש החניה ליד המקווה החדש ברחוב שלמה בן יוסף ושיתף את התמונות.
בעקבות כך, התופעה גרפה תגובות רבות מצד התושבים. “ההורים לא מעניין אותם אם ילדים מרביצים דורכים אחד על השני ומקללים קללות אלוהים ישמור אחד את השני בגילאים צעירים וההורים לא מחנכים דרך ארץ וכבוד לחברים”. עוד נכתב. “הילדים יותר משועממים עכשיו. אני רואה בכל מקום נוער מחפש מה לעשות .יש מקום לעוד סיבובים של השיטור”.
תגובת מועצת באר יעקב תובא לכשתתקבל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן