news08.net/ads.txt

תופעת החזיזים והנפצים תופסת תאוצה, תושבי העיר: “עד שלא יקרה אסון, המשטרה לא תתעורר”

נפצים מסוכנים (צילום באדיבות משטרת ישראל)

תלונות רבות הגיעו אל מערכת החדשות של “רחובות היום”, מחשש לסכנות האורבות בפתח חג הפורים. לאחרונה נשמעים קולות נפץ אדירים, שמקורם מחזיזים ונפצים מסוכנים אותם מפעילים בני נוער וילדים ברחבי העיר.

כך למשל, בשכונת ש. בן ציון הסמוך לבית הספר תד”ע, הוזנקו לפני ימים אחדים כוחות כיבוי ומשטרה בכדי לבחון את מקור הפיצוצים העזים ולאחר בירורים נודע כי מדובר במעשי קונדס שמקורם כאמור בחזיזים. הבהלה החלה לאחר שהורי ילדי הגן הסמוך למקום, קיימו התקשרויות פנימיות בין היתר בקבוצת הוואטסאפ, אודות הרעשים. ההורים מודאגים נרגעו רק לאחר שהובהר להם כי מדובר בחזיזים גרידא.

אולם לא רק הילדים סובלים. בשכונות אחרות בעיר גם האוכלוסייה המבוגרת סופגת את הרעשים הללו שאינם נותנים מנוח. תושבת כפר גבירול סיפרה כי במהלך סוף השבוע החלו להישמע פיצוצים עזים בכל השכונה. “התינוקת שלי התעוררה וילדי בן השלוש הרטיב במיטה”, שיתפה בכעס, “ראיתי את ילדיי מאבדים את ביטחונם האישי מול עיני ואני נואשת. התקשרתי למשטרה כמה פעמים, שוטרים הגיעו רק אחרי חצי שעה ולא תפסו אף ילד. ככל הידוע לי הם לא החרימו את הנפצים כיוון שהפיצוצים נמשכו גם לאחר עזיבת השוטרים. אני מקווה שהמשטרה תתעורר ותעשה משהו כי בכפר כולם סובלים”.

מתי יתעוררו שם? משטרת רחובות
מתי יתעוררו שם? משטרת רחובות

והם לא לבד: תושבי שכונת אושיות שבדרום העיר התלוננו אף הם באותה סוגיה. “בגלל שהשכונה שלנו מבין הוותיקות יש בה אוכלוסיה מבוגרת לצד משפחות צעירות עם פעוטונים וכולם סובלים מהנפצים הנוראיים האלה. המשטרה נכנסת לכאן מדי פעם אבל השוטרים לא מתאמצים בכלל בכדי לתפוס את אותם נערים או צעירים שאחראים לכך. אם הם לא ייצאו מהניידות וילכו ברגל המצב הבלתי נסבל יימשך וכל השכונה תמשיך לסבול, כולנו תקווה שהמשטרה תתעורר ותמגר את התופעה”.

בתוך כך, יצוין כי על פי הדיווחים, בשנים הקודמות המשטרה הגבירה את היערכותה לקראת חג הפורים ונעשו פעילות אכיפה מוגברת נגד שיווק צעצועים מסוכנים, לשם מניעת היפגעות ילדים ובני נוער. במסגרת הפעילות המבצעית בוצעו חיפושים ותפיסת נפצים מסוגים שונים במאות בתי עסק ברחבי הארץ, כאשר במהלך המבצע נתפסו למעלה מ-3,000 פריטים מסוכנים שהוחרמו והועברו להשמדה באופן מבוקר על ידי חבלני המשטרה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן