news08.net/ads.txt

תופעת נפצים ברחבי באר יעקב: “אני כבר משתגע”, אומר תושב הלום קרב

מדי שנה לקראת חג פורים עולות תלונות של תושבים מכל שכונות היישוב בנושא נפצים שמפוצצים בני הנוער בגינות ציבוריות. אך מסתבר שבפני בני הנוער כל יום הוא חג! אחרת אין הסבר לתופעה הנוראה הזו שגורמת לחרדות אצל ילדים , וגם בקרב בעלי החיים. תושבים רבים מדווחים בימים האחרונים על רעש פיצוצים שמהווה מטרד רציני.
.
“פתרון לנפצים? להפציץ את מוקד 100 בשיחות ואת ראש המועצה עד שייאכפו! לא יכול להיות שאיכות החיים של מאות אנשים תפגע בגלל ההתנהלות הזו”. מספר אחד מתושבי היישוב. התושב פנה לראש המועצה לטיפול בנושא. “ממך אני מצפה להתייחס לנושא ברצינות, ילדים מפוחדים שצועקים בלילה, הלומי קרב, בעלי חיים שעוברים יום יום פחדים. הפתרון מתחיל בחינוך ואכיפה ללא פשרות”.
הפוסט שלו הוביל לתגובות רבות של תושבים שסיפרו גם הם על פיצוצים מהם מתעוררים ילדיהם בבהלה. “אני כבר משתגע! זה לא ייתכן שכל לילה אני שומע את הפיצוצים האלה כאילו אני במלחמה”, סיפר א’, הלום קרב, לחדשות 08. “חשבתי שרק אני מתלונן, הבית שלי רועד כל הזמן”.
“גם אם תפציץ מיליון שיחות בעשר דקות זה לא יעזור”, סיפר דוד. “הילדים מדליקים ובורחים לא ניסים לא ג’קי ולא משטרת ישראל יוכלו לעזור לנו תהיו מציאותיים קצת. אכיפה גדולה יותר תמיד עוזרת. אם יסתובבו פקחים ובאמת יעשו משהו בנדון, המבצעים של המעשים ילמדו להיזהר.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן