news08.net/ads.txt

תופעת נפצים ברחבי העיר: “נמאס מהמצב”; עיריית יבנה: “אי ציות לחוק הינו עבירה ובצידה קנסות כבדים”

תושבים ברחבי העיר מתלוננים בשבועות האחרונים על רעשי נפצים שנמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, שפוגעים ומפריעים לשגרת חייהם. מדובר בתופעה ידועה החוזרת על עצמה בכל שנה, ובייחוד בתקופת הסגר. “הבן שלי פוסט טראומתי וזה מוביל לחרדות כל הלילה”, אומרת תושבת העיר.

נפצים שהוחרמו על ידי משטרת ישראל, אשתקד (צילום באדיבות המשטרה)

תושבים בשכונות שונות ברחבי העיר מתלוננים שבימים האחרונים יש פיצוצים חזקים של נפצים. חלק מהם הבחינו בבני נוער שעושים זאת. התלונות מגיעות משכונות רבות בעיר. תושבים רבים מתלוננים על חרדות אצל ילדיהם בעקבות הפיצוצים, וגם אצל בעלי חיים.

“זה כבר הופך לחלק מהשגרה שלנו”, אומרת דיירת השכונה בנוה אילן, “זה מתחיל באזור 12 בלילה, כשאנחנו הולכים לישון. זה יכול להמשיך גם עד 2 בבוקר. הבן שלי פוסט טראומתי והוא חווה חרדות במשך כל הלילה. נמאס לי מהמצב”.

“כל שנה זה אותו הדבר”, מוסיפה דיירת בחטיבת גבעתי  “רעש הנפצים בלתי נסבל. התרענו מספר פעמים למוקד אבל מסתבר שקשה לאכוף זאת. אני כבר מכינה את עצמי כל לילה לרעש הנפצים, אני כבר מודעת למה שהולך להיות”.

מעיריית יבנה נמסר: “השיטור העירוני בשיתוף מחלקת רישוי עסקים יאכפו בחומרה את חוק העזר העירוני האוסר ייצור, מכירה, החזקה או הפעלה של צעצועים ותרסיסים מסוכנים וביניהם נפצים, חזיזים או כל צעצוע העלול לגרום לנזק גופני. מחזיק ו/או מפיץ צעצועים מסוכנים אשר ייתפס, ייקנס וציודו יוחרם. חשוב לציין כי אי ציות לחוק הינו עבירה ובצידה קנסות כבדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן