news08.net/ads.txt

תוצרת באר יעקב | כך מצליח יוגב בן סימון לשלב בין קריירת הכדורגל ללימודים אקדמיים: “עניין לא פשוט אבל בהחלט אפשרי”

הטרנד החדש של השנים האחרונות הוא שילוב בין כדורגל להשכלה גבוהה. אל הרשימה הענפה הצטרף  יוגב בן סימון, בוגר תואר ראשון בניהול ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה, המתגורר בבאר יעקב. בנוסף ללימודים, יוגב משלב קריירה ככדורגלן מקצועי המחייב אותו 24/7 לניהול אורח חיים בריא שכולל שינה, תזונה ורמת מחויבות למשטר אימונים אינטנסיבי.

קרדיט: איציק בירן, מני בן ארי

“אחד היתרונות שמצאתי בהקדשת הזמן ללימודים בפתוחה, היה הבריחה מכל הטירוף שסובב סביב מקצוע הכדורגל”, מספר בן סימון, “הרגשתי שאני בורח למקום שפותח לי את הראש והמחשבות לעולמות אחרים ונהדרים. אני אף סבור שבמובן מסוים, זה אפילו שידרג לי את רמת המשחק על כר הדשא”.

בן סימון הדגיש כי יש קושי לשלב בין לו”ז מחייב של אימונים ומשחקים לבין שעות וימי לימודים: “זה עניין לא פשוט אבל בהחלט אפשרי באוניברסיטה הפתוחה – אתה יכול לבחור את רמת העומס בכל סמסטר, לדוגמא – בסמסטר קיץ, כשיש פגרת כדורגל, הייתי מקפיד להעמיס על עצמי קורסים במקביל ואילו בתקופת העונה להוריד מעט מעומס הקורסים”.

יתרון נוסף שעזר לו להתמודד עם השילוב בין שני העולמות, הם הקורסים המקוונים: “הם נגישים לי תמיד בלפטופ שהולך איתי לכל מקום ומאפשרים לי נגישות במחנות אימונים בחו”ל או משחקי חוץ. בנוסף, במהלך הלימודים זכיתי להכיר אנשים חדשים, שלימים נהיו חברים לספסל הלימודים.  כחלק מהלימודים, עשיתי סטאז’ וניהלתי קמפיין במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ’, שם צברתי ניסיון רב”.

בנוסף, יוגב התנדב בפרויקט אמץ סבא ואף פתח פרויקט כזה בעיר מגוריו – באר יעקוב, פרויקט בו סטודנטים מגיעים לפגוש קשישים שגרים באזור מגוריהם ורצים חברה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן