news08.net/ads.txt

תושבים טובים בגן יבנה: מאות לקחו חלק ביום המעשים הטובים לשנת 2019

זו השנה התשיעית ברציפות, שבה מציינת המועצה המקומית גן יבנה את יום המעשים הטובים במגוון רב של פרויקטים ופעילויות למען היישוב והקהילה, במישור החברתי, קהילתי וסביבתי בשיתוף פעולה של כלל בתי הספר, מחלקות המועצה ועובדיה וקהילות שונות ביישוב.

השנה הוחלט לקיים את יום המעשים הטובים בסימן הרתמות אישית למען האחר והקהילה. בין הפעילויות שהתקיימו:

“גן יבנה יפה בזכותי ובזכותך” תלמידי בתי הספר ביישוב ערכו מבצע ניקיון וטיפוח בגינות הציבוריות וברחובות הסמוכים לבית ספרם מתוך ערך של לקיחת אחריות ציבורית – אם אני מנקה אדאג לא ללכלך.  “לפנק ולהתפנק” יום פינוק לנשים חולות סרטן,  “מלאכי יום הולדת” בהובלת מחלקת הספורט ושחקניות בליגת הכדורשת מאמאנט פעילות שכוללת חגיגת יום הולדת ל 15 ילדים ממשפחות קשות יום בשיתוף בני משפחותיהם במועדון הנקודה. פרויקט “אופניים לכל” שכלל איסוף של עשרות אופניים והשמשתם לשם חלוקה למעוטי יכולת, תלמידי בתי הספר , עובדי המועצה למען האזרח הוותיק, ביקורי בית על ידי עובדי המועצה שהתנדבו לביקור אצל הקשישים המטופלים על ידי מחלקת הרווחה לשירותים חברתיים, בהובלת המחלקה.

פעילות גני הילדים – שכבת כיתות י”א מבית ספר אורט רבין אספו והכינו משחקי קופסא , גני הילדים הודו למתנדבים הפועלים בגנים לאורך כל השנה: סבא/סבתא של הגן, הכינו להם פעילות באמצעות מדריכי קרב בגנים, הילדים והעניקו תשורה לנותני השרות ביישוב. פעילות יחידת הנוער , עם קהילת הצרכים המיוחדים. התרמת דם – בשלוחת אלתרמן שת”פ נוער לאומי ומנוער מד”א, והמחלקה לשירותים חברתיים. ופעילויות רבות המתקיימות בתוך בתי הספר ביישוב. כשבביה”ס “נופי מולדת” נמשך פרוייקט “יער החיים” בשיתוף משטרת ישראל ותלמידי חנ”מ חט”ב “נעמי שמר” .

ראש המועצה, דרור אהרון: “תודה רבה לכל מאות התושבים, התלמידים, עובדי המועצה, ילדי הגנים, הצוותים החינוכיים בבתי הספר, העמותות והארגונים השונים על עשייה מכל הלב למען האחר. זה לא מובן מאליו, ריגשתם אותנו מאד ברצון העז שלכם לתרום מעצמכם והוכחתם מהו כוחה של קהילה, יישר כוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן