news08.net/ads.txt

תושבי אושיות, תתחדשו! מהשבוע הבא תוכלו ליהנות מג’ימבורי חדש

חוויות אושיות חדש

בתחילת השבוע התקיימה פגישה בין קברניטי רשת חוויות בהנהגת יו”ר הדירקטוריון, עו”ד יניב מרקוביץ’ ובין נציגי שכונת אושיות. במרכז המפגש בה נכחו גם מנכ”ל חוויות עדי דויטש והסמנכ”ל צביקה מדהלה: הצגתה של רכזת המתנ”ס החדשה, רייצ’ל פלג והפעילות המתוכננת לחודשים הבאים.

כזכור, לפני ארבעה חודשים פירסם תושב השכונה, גיא גירחיש פוסט זועם בפייסבוק: “האם תושבי שכונת אושיות הם סוג ד’? האם תושבי שכונת אושיות לא ראויים לשרות סביר והוגן ?מה לא בסדר אצלנו שעיריית רחובות מבקשת להתעלם מבקשות התושבים? ממשיכים להתעלל בתושבים. עד מתי? תושבי השכונה מבקשים לעשות סדר ולקבל שרות הוגן ומלא בכל המישורים”.

בעקבות הפוסט התקיימה הפגישה הראשונה בין הצדדים בה הבטיח מרקוביץ’ כי ייצא מכרז למנהל חדש, הג’ימבורי ישופץ, המשחקייה תועתק למבנה החדש ברחוב הפרדס עם משחקים חדשים ובנוסף יבוצעו עבודות לחידוש הכניסה למתנ”ס.

עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר דירקטוריון חוויות. עמד בהבטחות

ובכן ההבטחות מתקיימות בימים אלו כאשר כאמור לעיל, מונתה פלג והתושבים קיימו תיאום ציפיות מולה. באותו מעמד הבטיח מרקוביץ’ שתוך שבוע ימים ייפתח הג’ימבורי לתושבי השכונה ועם הזמן הוא יתוגבר במשחקים נוספים. עוד סוכם כי תיבדק האפשרות להשתמש במבנה הנוער בסמטת הפרדס בעקבות בניה שמתקיימת מעל המבנה, המונעת שימוש מטעמי בטיחות כאשר מנגד, על הציבור בשכונה להירתם למאמץ להעלות את המודעות לקיומו של המתנ”ס ולפעילויות המתקיימות בו.

ראשי חוויות הודיעו לנציגי אושיות כי הם מוזמנים לתאם יחד עם רכזת המתנ”ס את מסגרת החוגים הרצויה מבחינתם לשנה הקרובה ולסיום הפתיע מרקוביץ’ כשסיפר כי במהלך חופשת הקיץ תתקיימנה פעילויות מסובסדות עבור כלל התושבים בשכונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן