שוטרי תחנת לוד פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע ירי סמוך לעיר במהלכו פונו עפ גורמי רפואה 2 תושבי אחיסמך ורמלה באורח קשה למרכז הרפואי אסף הרופא .
שוטרי התחנה ביצעו סריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה. הרקע ככה"נ פלילי.
◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של לוד בווטסאפ לחצו כאן
◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של רמלה בווטסאפ לחצו כאן
מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.
לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08il
■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









