news08.net/ads.txt

תושבי אילת, היכנסו לבתים מיד! חמאס מאיים לירות טילים בשעה 18:00

חמאס וג’יהאד הודיעו כי הערב בשעה 18:00 היעדים הבאים שלהם לתקיפה הם אילת וחיפה. מאז החל המבצע “שומר החומות” חמאס עמד מאחוריי הודעותיו המדויקות. איננו יודעים האם כוונת חמאס תתממש אולם ההתראות הגיעו מחמאס גם כלפי אילת וחיפה. אנא היכנסו כעת לבתיכם ולמרחבים מוגנים ושימרו על ההנחיות.

 

כפי שפורסם בחדשות 08, ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי ערך היום (רביעי) הערכת מצב ביחד עם ראשי המכלולים בעירייה ואנשי נפת אדום של פיקוד העורף. בדיון הנחה ראש העירייה לפתוח את המקלטים במוסדות החינוך ולהיות ערוכים ככל שיידרש, לפתיחה מהירה של המקלטים ברחבי העיר על ידי אגף חירום וביטחון בעירייה.

מעיריית אילת נמסר: “על רקע המצב הביטחוני ובשל איומים הנשמעים בתקשורת על העיר אילת, חשוב להדגיש כי אין מידע קונקרטי לגבי איום מיידי על העיר אך למרות זאת ולמען שמירה על ביטחון התושבים והנופשים, הנחה ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי את אגף חירום וביטחון בעירייה לפתוח את כל המקלטים ברחבי העיר. עוד חשוב להדגיש כי העירייה באמצעות כל מכלולי החירום ובשיתוף כוחות הביטחון ערוכים לכל תרחיש. לצד פתיחת המקלטים, חשוב שכל אחת ואחד יידע מהו המרחב המוגן הקרוב ביותר וכן כיצד לפעול בזמן התרעה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן