תושבי “גבעת אביב” דורשים גינה ומתקנים חדשים בפארק גן הבנים

עצומה חדשה בגדרה: תושבי שכונת גבעת אביב וגדרה הותיקה, מבקשים במכתב שמיועד לראש המועצה יואל גמליאל, לכלול בתכנית הפיתוח של גן הבנים מתקני שעשועים, ספורט וכושר לילדים ונוער ומגרש כדורגל/כדורסל. המתקנים הקיימים מעטים, חלקם ישנים, ומיועדים בעיקר לילדים בגילאי גן. כמו כן אפילו מקום למשחקי כדור לתושבי השכונה והסביבה אין בפארק. כמו כן, רשתות צל מעל המתקנים הקיימים ומעל המתקנים החדשים שיוקמו. לדבריהם, “במצב הקיים קשה מאוד לשהות בגן בימי הקיץ ובכלל כשיש שמש. השמש קופחת, אין פינות מוצלות להורים ולילדים, הילדים המשחקים חשופים לשמש וחושפים את עורם לשמש ישירה. כמו כן המתקנים מתחממים מאוד עד כדי גרימת כוויות בידיים לילדים המשחקים דבר המסכן ופוגע בגופם!

עוד מבקשים התושבים “עמודי תאורה. עמודי התאורה בגן אינם מצליחים להאיר את כל הפארק העצום דבר היוצר שבילים חשוכים מאוד וגורם לחששות ולפחדים מלעבור בו שמא חלילה יסתתרו בו גורמים אשר יכולים לסכן את בריאותם וגופם של ההולכים בו. פורסם לאחרונה שתוקם גינת כלבים בגן, אנו מבקשים להתחשב בהורים ובילדים הרבים הפוקדים את הגן בכל ימות השנה, ולשלב בגן בנוסף לגינת הכלבים גם את המתקנים וההצללות הנ”ל. יש לציין שפארק גן הבנים רחב ידיים עם פוטנציאל אדיר לשילוב כל הדברים ומשרת לא רק את תושבי גבעת אביב אלא את כל תושבי הסביבה שגרים בסמוך לפארק, כבר מזמן לא נעשה בו רענון וחידוש. ישנם מסביב לפארק חול ואבנים עם שיחים שלא מסבירי פנים, מה גם ששיחים אלו מסתירים את טווח הראייה של ההורים לשמירה על הילדים!

בעצומה שפרסמו ציינו עוד: “כדי להנות ממתקנים חדשים, מגרשי כדורגל/כדורסל ואף גינת כלבים ההורים והילדים נאלצים ללכת עשרות קילומטרים לגן שבע או לספורטק ובכלל בגדרה החדשה כדי להנות מאיכות של מתקני שעשועים ואף מסלולים מיוחדים כמו הסקייטפארק. אנא ממך תשלב בנוסף לגינת כלבים גם מתקני שעשועים וספורט לילדים ומגרשים למשחקי כדור, צליות מהשמש ועמודי תאורה אשר יאירו את כל הגן ולא יהווה סיכון להולכים בו. יש מקום רחב ידיים המאפשר זאת וכרגע לא מנוצל ומוזנח מאוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן