מועדון 'רוטרי הבילויים' שבמועצה המקומית גדרה עורך מבצע התרמת דם, בשבוע "יום מעשים טובים". מבצע ההתרמה יתקיים ביום ראשון, בתאריך 07/04/19 בשעות: 16:00 -21:00 ברחבת המועצה.
דווקא בחג הפסח מאגרי הדם בישראל מתרוקנים וגורמים ל"מחסור עונתי". על מנת לעודד תרומת דם, כנראה שהזמן המתאים הוא לפני הבחירות בישראל ובכך לשחרר הרבה לחץ ממגן דוד אדום, שהוא הגוף האחראי בישראל על תרומות דם מאזרחים.

התפתחות הרפואה בעשור האחרון גרמה לחשוב שאפשר ליצור כמעט כול דבר חדש – או לפחות להפוך אותו מלאכותי אבל, לדם האנושי טרם נמצא תחליף סינטטי, והמקור הבלעדי למנות ולמרכיבי דם הוא אנו – בני האדם. תאומת דם היא גם בריאה לתורם ובעל ערך מוסף לתורם עצמו.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








