תושבי גן יבנה יש לכם רכב חשמלי ? יש לנו בשורות טובות עבורכם

המועצה המקומית גן יבנה החלה בהקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במרחב הציבורי 

המועצה המקומית גן יבנה החלה בהקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במרחב הציבורי 

בשנים האחרונות ישנו מעבר של רבים לנסיעה ברכבים חשמליים תוך מודעות לצריכת אנרגיה ירוקה ומזהמת פחות. המועצה המקומית גן יבנה עובדת בשנים האחרונות על מספר צעדים להתייעלות אנרגטית כמו לדוגמא הקמת גגות פוטוולטאיים וגגות סולאריים על מבני ציבור ברחבי המועצה לצד מעבר לתאורת LED  ברחבי היישוב על מנת להתייעל, לזהם פחות ולחסוך במשאבים ובכסף. 

לצד כל אלה, בימים האלה ממש, המועצה המקומית גן יבנה החלה בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במרחב הציבורי. על פי התכנון, יוקמו 5 עמדות כפולות ועמדה אחת מהירה בשלב הראשון. לאחר התקנת העמדות על ידי המועצה, ועל מנת להפעיל אותן חברת החשמל תצטרך לחברן להזנת חשמל לטובת התושבים. העמדתו תוקמנה במרכזון ברחוב האיריס, בסמוך לקאנטרי גן יבנה, על רחוב הרצל  בסמוך למרכזון, חניון אחד העם, קניון מכבים וברחוב קנדה. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “מדובר בצעד נוסף של המועצה אל עבר התייעלות אנרגטית ומעבר לשימוש באנרגיות מתחדשות. בשלב הראשון נתקין 5 עמדות כפולות רגילות בכל רחביי הישוב לצד עמדה מהירה אחת, ונשקול הוספת עמדות טעינה נוספות בהמשך”. 

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן