news08.net/ads.txt

תושבי גן יבנה לקחו חלק בתצפית ירח

המועצה המקומית גן יבנה לקחה במוצאי שבת האחרון (1.10) חלק במיזם בין לאומי של חברת החלל האמריקאית נאס”א לתצפית ירח בין לאומית עם מאות אלפי משתתפים ברחבי העולם כולו.

הרעיון לכלול את גן יבנה בתצפית הבין לאומית הועלה על ידי שי קשטר, תושב גן יבנה ואילן שפירא, תושב מושב שתולים, חברים בקהילת HORZION קהילת מחנכי החלל בישראל, שפנו אל ראש המועצה, דרור אהרון, בבקשה לקיים תצפית שכזו בגן יבנה. ראש המועצה התלהב מהרעיון ויחד עם מנהל מתנ”ס גן יבנה, רפי אברג’יל ומנהל המחלקה לתרבות ואירועים, אושרי טובי, הוציאו את המיזם לפועל. במוצאי שבת האחרונה הגיעו מאות מתושבי גן יבנה בני כל הגילאים למגרש החול בסמוך לבית הספר נעמי שמר וצפו בירח דרך טלסקופים מיוחדים. מפעילי הטלסקופים שהגיעו היו אילן שפירא, אורי רביב וצפריר שטיוי שסייעו לתושבי גן יבנה לצפות בגורמי השמיים ואף סיפקו הסברים מרתקים על כל אחד מהם. התצפית הייתה פתוחה לכולם וזכתה להצלחה גדולה.

שי קשטר:“כל הרעיון הוא שבמסגרת התאריך שנקבע על ידי חברת נאסא לעשות בתאריך 1.10 תצפית ירח בינלאומית ורצינו שגן יבנה תשתתף במאורע הזה וגן יבנה אף הוזכרה באתר המרכזי של נאסא כמשתתפת בפרויקט. חשוב לנו להודות לכל מפעילי הטלסקופים אורי רביב וצפריר שטיוי שיחד עם אילן שפירא הפעילו את כל מערך הטלסקופים והעבירו הסברים מלווים וכמובן לכל הגורמים במועצה על הסיוע בהוצאת המיזם לפועל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן