news08.net/ads.txt

תושבי יבנה, נתקעתם במעלית? יש למי לפנות

קורס הדרכה לחילוץ ממעליות של ידידים נערך בעיר יבנה • המתנדבים עברו הכשרה פרונטלית ומעשית ומעתה ייצאו לחלץ לכודים במקרה הצורך

במהלך השבוע התקיים בעיר יבנה קורס הדרכה לחילוץ לכודים ממעליות, בהם לקחו חלק מתנדבי ומתנדבות ידידים מהסניף המקומי.

עקב גידול מבורך במספר המתנדבים בעיר וכניסתם של מתנדבים חדשים, יחד עם עלייה במספר המקרים של תושבים שנתקעו במעליות שנתקעו ברחבי העיר, עלה גם הצורך בהכשרת מתנדבים נוספים, חדשים וותיקים, על מנת לתת מענה נרחב לתושבי יבנה. במהלך ערב ההדרכה הוכשרו המתנדבים והמתנדבות, בחילוץ אנשים ממעליות שנתקעו – תוך שימת דגש על בטיחותם האישי ובטיחות המחולצים, כשההדרכה מועברת ונלמדת על ידי טכנאי מעליות מוסמך, וכוללת את כל שלבי החילוץ, החל מהגעה לבניין, דרך כניסה לחדר המכונות ועד לביצוע החילוץ בפועל.

ההדרכה כללה גם דברי הסבר פרונטליים וגם הכשרה מעשית כאשר כל אחד מהמתנדבים מתרגל פתיחת דלת מעלית, וכן התקיים ביקור בחדר המעליות על מנת להבין איך המעלית עובדת. בתום ההדרכה חולקו למתנדבים מפתחות מיוחדים לצורך פתיחת דלת המעלית במקרי חירום. אירוע מעניין התרחש כאשר מיד עם תום ההדרכה התקבלה קריאת חירום במוקד ידידים של חילוץ לכודים ממעלית. תלמידי הקורס יצאו למקום יחד עם כוחות חירום נוספים, למה שהתברר לבסוף כתקלה שהסתדרה מעצמה.

קורס זה הינו חלק מתכנית רחבה המתקיימת מזה מספר שנים ושנועדה להכשרת מתנדבים לחילוץ לכודים ממעליות. על פי התכנית, הוכשרו ויוכשרו אלפי מתנדבי ידידים בכל רחבי הארץ, כך שניתן יהיה לצמצם את זמן התגובה ולחלץ את הלכודים במהירות ובבטיחות מקסימלית. עם תום קורס ההדרכה הצטרפו המתנדבים בעלי ההכשרה, לצוותי כונני החירום של ידידים בעיר, הזמינים לכל בקשת סיוע ועזרה, בחילוץ אזרחים שנתקעו במעליות, במקצועיות ובבטיחות.

עופר פרנסא – מנהל סניף יבנה, אמר בתום ההדרכה: “אני רוצה להודות לטכנאי המעליות על ההדרכה המעולה והמחכימה. כמו כן ברצוני להודות למתנדבים אשר לקחו חלק בקורס וכעת הם בעלי הכשרה מתאימה לחילוץ אזרחים ממעליות. ישנה חשיבות גדולה להדרכה שכזו ולשיתוף פעולה באירועים כאלו יחד עם כל גורמי החירום בעיר, וכמובן ביציאה לאירועים כאלה, אירועי מצילי חיים. שיהיה הדבר לתועלת גדולה לכלל התושבים”.

הנהלת סניף יבנה בידידים מתכננת להמשיך ולקיים הכשרות נוספות של מתנדבים לחילוץ לכודים ממעליות גם בהמשך. יצוין כי מתנדבי ארגון ידידים נותנים מענה מידי יום למאות ואלפי אירועים, ביניהם גם לאירועים רבים של חילוץ לכודים ממעליות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. בנוסף, הנהלת סניף יבנה מזמינה את תושבי העיר והאיזור להיעזר בארגון במידת הצורך, בהחלפת גלגל, כבלים, רכב נעול, דלק, חילוץ ממעלית או מרכב נעול כאשר ילד נמצא בפנים.

לבקשת סיוע, מוקד ידידים זמין לרשותכם 24 שעות ביממה, במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן