תושבי נס ציונה ורחובות: “המדינה מתפרקת, צאו מהבתים”

התושבים אחזו שלטים עליהם כתבו: “ממשלה עבריינית” ועוד..

תושבות ותושבים מרחובות ונס ציונה להפגנה בצומת פארק המדע, במחאה על אופיה וצעדיה הראשונים של הממשלה.

התושבים הניפו דגלי ישראל ואחזו שלטים עליהם כתבו: “ממשלה עבריינית”, “המדינה מתפרקת, צאו מהבתים” ועוד..

“לא כולם מבינים מה המשמעות של כינון ממשלה שכזו” אמרה אחת המפגינות, “אנחנו שראינו את ישראל של פעם, לפני ארבעים וחמישים שנה, יכולים להשוות ולראות כמה היא הידרדרה. עם ממשלה כזו, אין לנו תקווה לחיים טובים ללא שנאה ומלחמות. אז אסור לשתוק. צריך לצאת ולמחות”.

מגי סלע-וגר, ממארגנות ההפגנה סיפרה כי אנשים רבים פנו אליה וביקשו להתארגן להפגנות גם בעיר רחובות, משום שרבים מהם אינם יכולים להגיע להפגנות המרכזיות בירושלים ותל אביב. “מאז הקמת הממשלה הנוכחית הרבה אנשים מרגישים מפוחדים וחסרי אונים מהעתיד לבוא. לצאת ולהפגין זו פעולה שמאפשרת להם להביע את עצמם ולהשמיע את קולם. המפגש עם עוד תושבים ותושבות אשר חולקים את אותן תחושות מקנה להם ביטחון ואת ההבנה כי הם אינם לבד.

גם אם לא נצליח לשנות, זה יבנה את החוסן שלנו ואת יכולת ההתארגנות שלנו כקבוצה”, אמרה, “לכן, אנחנו נגיע לכאן מידי שבת בשעה 16:00, לצומת פארק המדע (הרצל-המדע) ואני מאמינה שיצטרפו אלינו עוד ועוד תושבות ותושבים”, סיכמה.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן