news08.net/ads.txt

תושבי קריית עקרון יקיימו מחאה מול המועצה: “קולנו חייב להישמע”

תושבי קריית עקרון יפגינו מחר (שלישי) בשעה 18:00 במקביל לישיבת מועצה שתתקיים בבניין המועצה. ההפגנה נובעת כנגד תוכנית ענק שתתבצע בשפלה: 4,400 דירות חדשות ביישוב. התושבים: “תגיעו למחות איתנו על הרס היישוב וצביונו המשפחתי”.

כזכור, וועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (הותמ”ל) אישרה את הרחבת היישוב קריית עקרון ב-4,400 יחידות דיור חדשות, מהן 3,900 דירות למגורים ועוד 500 יחידות דיור מוגן. התוכנית, שקודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) ואושרה באופן סופי, ממוקמת בחלקו המזרחי של היישוב, בשטח שנמצא בין כביש 411, המושבים כפר ביל”ו וגני יוחנן ומזכרת בתיה.
תושבי קריית עקרון יגיעו להפגין על מנת למחות על המהלך: “קולנו חייב להישמע, לא יעלה על הדעת שחברי הקואליציה והעומד בראשם יעשו ככל העולה על רוחם בלי להבין את ההשלכות הקשות של התוכנית. אם היישוב ועתיד ילדכם חשובים לכם, תגיעו למחות איתנו על הרס היישוב וצביונו המשפחתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן