תושבי רחובות, אוהבים למחזר? יש לנו חדשות בשבילכם!

רוצים לדעת מהם ימי הפינוי ברחוב שלכם לפחי המחזור, האשפה והגזם? עירית רחובות מאפשרת לכם לקבל את המידע בקליק אחד

עיריית רחובות מקפידה על הדיגיטציה גם בכל מה שקשור למחזור ומאפשרת החל מהיום, לתושבי רחובות, לדעת מהם ימי המחזור, האשפה והגזם. איך? הקליקו כאן את שם הרחוב בו אתם מתגוררים ותקבלו בקליק אחד ובאופן מיידי את כל הפרטים!

כידוע, בשנים האחרונות עיריית רחובות חוללה מהפכה בנושא המיחזור ברחבי העיר. תושבי העיר מצביעים ברגליים ובוחרים למחזר יותר ויותר בכל שנה, בשנת 2020 תושבי העיר רחובות העבירו 5,971 טון למחזור ובשנת 2021 הועברו כ-6,326 טון. הנתונים של שנת 2022 עדיין נמדדים והעירייה צפויה לפרסמם בהמשך.

בשנתיים האחרונות העירייה הציבה בחדרי האשפה בבניינים המשותפים ברחבי העיר פחים כתומים למחזור אריזות ופחים כחולים למחזור נייר. כעת, לאור ביקוש מצד התושבים, העירייה מפרסמת באתר העירייה ובאפליקציה העירונית את מועדי פינוי פחי המחזור (כחול וכתום), האשפה והגזם בהתאם לכל אחד מהרחובות בעיר.

תושבים הנתקלים בשינויים ובעיות במועדי פינוי פחי המחזור והאשפה שלהם מוזמנים ליצור קשר עם אגף חזות העיר באמצעות הדוא”ל [email protected] או ישירות ללשכתו של סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ ומחזיק תיק חזות העיר בטל’ 08-939-2217.

ראש העיר רחמים מלול: “אנחנו שמחים לראות שהתושבים בוחרים למחזר יותר ויותר עם הזמן ולכן הגברנו את תדירות פינויי פחי המחזור בעיר. התושבים יכולים לעקוב אחרי המידע העדכני על ימי הפינוי בקלות וביעילות באתר העירייה”.

סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר: “לאור בקשות התושבים הגברנו את תדירות פינויי פחי המחזור וכעת הם מפונים על בסיס שבועי, בשונה מערים אחרות בארץ. ימי הפינוי קבועים בכל רחוב כך שהתושבים יכולים לעקוב אחריהם בקלות. אני קורא לתושבים שנתקלים בבעיות שונות בנושא זה לפנות ללשכה שלי בטל’ 08-939-2217 כדי שנוכל לפתור אותה בהקדם האפשרי”.

צילום: ארכיון חדשות 08 | תמיר | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן