news08.net/ads.txt

תושבי רחובות גילו הפתעה בחשבון הארנונה: מהחודש משלמים הרבה יותר

IMG_3594

החשבונות השוטפים לתשלום, בשנת 2017 כבר מציפים את תיבות הדואר, כאשר מה שמסב את תשומת הלב הציבורית יותר מכל הוא חשבון הארנונה שגדל ב-1.77% לעומת השנה החולפת.

שיעור הארנונה נקבע ועודכן באמצעות נוסחה המחברת מחצית משיעור עדכון מדד המחירים לצרכן ומחצית משיעור עדכון מדד השכר הציבורי (בין מאי 2016 למאי 2015). בתקופה זו האינפלציה אמנם הייתה שלילית (0.91%-), אולם מדד השכר הציבורי עלה ב-4.45% (מודל “הטייס האוטומטי”) וייקר את הארנונה כמעט ב-2%. בעשור האחרון שיעור הארנונה עלה ב-22%, בעוד האינפלציה טיפסה ב-17%.
חשבון ארנונה

אחד התושבים, שכבר “זכה להפתעה” סיפר: “אני גר בדירת ארבעה חדרים, בשטח של 98 מ״ר, בשכונה חדשה. הסכום השנתי לתשלום עלה בכ-130 ש״ח”, אחר הוסיף: “עוד 100 ש”ח לפח”.

בתוך כך, שר הפנים אריה דרעי, חתם על טבלת ההנחות בארנונה המגדילה את הזכות לקבל הנחה משמעותית בארנונה לבעלי הכנסה נמוכה. הזכאות להנחות בארנונה תורחב גם למשתכרים בכ-5% יותר משנה שעברה.

מקבלי הנחות פוטנציאליים זכאים בשנת 2017, על פי החלטתם ובאופן ולנטרי , להגיש לרשות המקומית, טפסי שכר מ-12 החודשים האחרונים, ולא רק מ-3 החודשים האחרונים, כנהוג בשנים האחרונות. החלטה זו תטיב עם תושבים בעלי ההכנסות הנמוכות, להוכחת זכאותם, לפי צורך ממשי להפחתה ביוקר המחיה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן