news08.net/ads.txt

תושבי רחובות הניפו דגלים, נענעו את הגוף ובעיקר הריעו למיזם של עיריית רחובות. ומי עוד השתתף עם דגל כחול-לבן? רחמים מלול ורעייתו

נגיף הקורונה שהשתיק את המדינה בכלל ואת העיר רחובות בפרט, לא נותן מנוחה לקברניטי עיר המדע והתרבות – ואם נגזר על התושבים להיות בבית הרי שבמיוחד בשביל כך מגיעים שלושת המוחות המבריקים של סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’, שותפתו למסע הפוליטי, ד”ר רוני באום וחברת המועצה הנהדרת איטל בציר אלשיך שמגייסים דיג’יי אלעד זוהר (כן, כן ההוא מהתחזית) ומביאים לכם את התרבות עד הבית. מלול מבחינתו מגבה כל תכנית תרבות שעשויה לרומם את רוחם של התושבים ולו במקצת בתקופה המורכבת. יאללה, שמח!

היום החלה המסיבה בניצוחו של זוהר. התושבים הצביעו ברגליים – כלומר: במרפסות – והגיעו לעשות שמח. שלושת חברי המועצה מרקוביץ’-באום ובציר-אלשיך, הניחו את האגו הפוליט בצד ורקדו במסיבה, העיקר שהתושבים ישמחו, אמרו. יחד עמם היה גם ליאור שוקרי מנהל אגף הפיקוח.

תכינו את הסירים, המחבתות, הדגלים והידיים – למסיבות הבאות: 5/4 הולנדית, כפר גבירול, קריית משה, רחובות הצעירה, שיכון סלע; יום ב’ – 6/4 רחובות החדשה, שעריים, מרמורק, אזורים וביום ג’ – 7/4 רחבת היכל התרבות, שכונת שרונה , רחובות שלי, אושיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן