תושבי “רחובות הצעירה” הפגינו בלשכת ראש העיר – השיטור העירוני הוזעק להשליט סדר

IMG_3594

 

הלחצים לקראת פתיחת שנת הלימודים עושים את שלהם ולראייה, היום (ראשון) הגיעו תושבי שכונת “רחובות הצעירה” אל לשכת ראש העיר ומחו בגין העובדה כי טרם הסתיימו העבודות בכניסה לגנים שבשכונה. מאחר ונוצרה המולה – הוזעק השיטור העירוני אל הקומה השישית, אולם עד שהגיעו ההמולה התפזרה.

מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, קיים עם התושבים המודאגים שיחה במהלכה הרגיע אותם והסביר כי בשבוע שעבר עובדי האגף האמון על עבודות אלו שהו בחופשה ולפיכך לא היו מודעים לפיגורים המתמשכים בעבודות בכניסה לגנים. לדברי תושבי “רחובות הצעירה” מילברג התחייב כי מחר בבוקר יחלו להכשיר מדרכות בחלקו המזרחי של הרחוב בסמוך לגני הילדים. המדובר בחלק שאינו חפור כתוצאה מעבודות חברת החשמל באזור. כמו כן הבטיח כי הפועלים יעבדו ‘מסביב לשעון’ עד לסיום המדרכות.

מנכ”ל העירייה דורון מילברג. הרגיע את התושבים

התושבים סיכמו עם המנכ”ל כי ישוחחו עימו מחר בכדי לוודא שקצב העבודות משביע רצון וכי הדרך לגני הילדים תהא ראויה לרגל פתיחת ואמרו: “חשוב לנו להדגיש כי אנחנו לא מסתפקים בכך ודורשים את השלמת הפיתוח בכל אזור עוטף הפארק לרבות סלילת מדרכות, כבישים, חניות ותאורה, כפי שהתחייבה העירייה כבר לפני שנה”.

גורם בכיר בעירייה אישר ואמר כי “הגיעה קבוצת הורים מרחובות הצעירה לגבי עבודות פיתוח שעדיין לא הסתיימו, השיטור העירוני לא היה צריך להתערב כי הם קיבלו תשובות מספקות ובכלל השיטור הגיע לאחר שהם עזבו את הלשכה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן