news08.net/ads.txt

תושבי רחובות הקימו עצומה: “הנחה בארנונה – קבוצת רכישה”

עיר איכותית או לא – את תושבי רחובות מעניין בעיקר כמה הם משלמים כאן לעומת מה שהם מקבלים. אז נכון שהעיר איכותית – יש בה מדע ותרבות וגם שטחים ירוקים בכל מיני אזורים אולם הארנונה יקרה מידי – ובשל כך החליטו מספר תושבים להרים את הכפפה ולהקים עצומה.

“אנחנו בודקים דרך לקבל הנחה מהעירייה אם עומדים בתנאים מסויימים”, כתב תושב באחת מקבוצות הפייסבוק הפופולריות של רחובות ותושב אחר השיב לו: “יקר ומוגזם לכל בר דעת… הארנונה השנתית שלי היא 7500 שח וזה עוד לפני כל ההיטלים, ההשבחות והמים…..לא יתכן שמשכורת שלמה הולכת על ארנונה – וכמובן שזה לפני כל המיסים האחרים. אני לא גר בדירת פאר או דירה ענקית… והכי אבסורד שבסביון מקבלים שירותים טובים יותר, בדירות מפוארות הרבה יותר, והארנונה שם למ”ר הרבה יותר נמוכה”.

תושב נוסף כתב: “השאלה לא יקר או לא, אלא מה מקבלים בעבור הארנונה, בתכל׳ס: זבל, תרתי משמע… כולל המופלטות במימונה פוגע בבריאות התושבים”. אחרת הגיבה: “אני ובעלי פנסיונרים מקבלים ארנונה 1800 ש”ח ו55 שקל שמירה למרות שבערים אחרות ביטלו את זה”.

“במיוחד בשכונת רחובות הצעירה, אתה משלם על אזור א’ ובפועל גר ליד קריית משה. בכלל הזוי. לשלם 1350 ארנונה לחודשיים על דירת 100 מטר זו גניבה לאור יום”, כתה תושבת נוספת ומגיבה אחרת ציינה: “אני אמנם גרה בקריית ההגנה שנחשבת שכונה טובה אבל התושבים שם לא נוסעים בכביש מצופה זהב והזבל שלנו הוא אותו זבל של שכונות שבהן הארנונה יותר זולה. התאורה – אותה תאורה. אז על מה בדיוק אני משלמת כ”כ יקר?”.

התושבים כבר פתחו כאמור לעיל עצומה, וינסו לגייס כמה שיותר תושבים בכדי לבחון את האפשרות להוזלת הארנונה. לעצומה לחץ כאן: http://bit.ly/2Na5hU4

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן