news08.net/ads.txt

תושבי רחובות, כך תוכלו ליהנות מג’חנון, פיצה וטאבלט על חשבון העיריה (וגם לתרום למאבק הלאומי בקורונה)

עיריית רחובות פותחת מרכז חיסונים מהיר לתושבי העיר שטרם התחסנו למשך יומיים, בשיתוף מד”א ופיקוד העורף. במתחם החיסונים המיוחד יתקבלו מבוטחי כל קופות החולים תושבי העיר למנה ראשונה של החיסון, והוא ימוקם בהיכל הספורט ע”ש אוסי וזוהר ברחוב סירני, מאחורי מתנ”ס חוויות שווייץ המדע.

המתחם יהיה פתוח ביום רביעי, 3.4.21 בין השעות 12:00-20:00, וביום חמישי 4.3 בין השעות 14:00-22:00. כל מי שיבקש להתחסן יתבקש להציג תעודה מזהה. ניתן להגיע לאחר הרשמה מוקדמת בקישור https://forms.gle/nmraKBhwkw1h63746
ויש גם פרסים! כל אחד מהמתחסנים (בני 16 ומעלה עם אישור מההורים) – שיגיע לחיסון יקבל שתייה ומנת אוכל, ובין כל המתחסנים באותו היום יוגרל טאבלט/מכשיר סמסונג גלקסי 21S.

ביום חמישי החל מהשעה 16:00 ועד 22:00 תערוך במקום מחלקת הנוער של אגף החינוך והנוער מבצע חיסונים לבני הנוער (אך לא רק להם), שיכלול פיצה ושתיה לכל מתחסנ/ת ושי אישי והכל באווירה מיוחדת עם מוזיקה שינגן די ג’יי ברקע.

ראש העיר, רחמים מלול: “הדרך לרחובות ירוקה עוברת בחיסון. עולם המדע והרפואה קורא להתחסן, וזוהי הדרך היחידה למנוע תחלואה ומוות. הקמנו מתחם חיסונים מהיר ושירותי במיוחד. אני קורא לכל מי שלא התחסן עד כה – בואו לבחור בחזרה לשגרה למענכם- ולמען כולנו!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן