news08.net/ads.txt

תושבי רחובות מוזמנים לתערוכת ציורים בשם -“פעימות הלב”

בתקופה מאתגרת זו שבה קיים ריחוק חברתי ותחושת הבדידות מתעצמת בקרב בני הגיל דווקא אז בחרו 14 אמנים, דיירי דיור המוגן “לב רחובות” (בשכונת סלע) להעלות בחנוכה תערוכת ציורים בשם -“פעימות הלב” שתתקיים 16/12 החל מהשעה 20:00 . האירוע יועבר בשידור חי ( LIVE בהנחיית גלי לשם, רחובותית ואמנית רב תחומית).

ציור – אליסה צימרמן

האירוע מתקיים שיתוף החברה העירונית ו”בית האמנים” בניהולה של רני ששון. הציבור מוזמן לרכוש עבודות אמנות בשידור חי.
אוצרת התערוכה חנה סילשי דיירת “לב רחובות” – ציירת, אוצרת ומורה לציור. זכתה להכרה בינלאומית ועבודותיה הוצגו הציגה בתערוכות יחיד וקבוצתיות בתערוכות בארץ וברחבי העולם, צילומי עבודותיה מופיעים בביטאוני אמנות.
חנה סילשי, 80, החלה את הקריירה שלה דווקא בלימודי רפואה כשבמקביל בקורסי העשרה למדה תולדות האמנות והמוסיקה. בגיל מבוגר יותר החליטה להגשים חלום ילדות ולהתמקד באמנות.

משנת 2010 סילשי שוקדת לחבר את אהבתה לאמנות, לבית בו היא נמצאת ודווקא עתה בעידודו של המנהל מאיר בן חיים, לצאת עם האמנים והתלמידים רבי הכישרון של הבית למרחב התקשורתי, להאיר את עולמה החשוך של הקורונה באורות הצבעוניים של האמנים.

לדברי שפרה כהן – מנהלת אגף תרבות, ידע ואמנות: “שמחה על הפנייה של הנהלת “לב רחובות”, לקיים שיתוף הפעולה בין בני הגיל השלישי לצעירים ולאוהבי האמנות בעיר כך, שמחד זו דרך להעצמת קהילת בני הגיל השלישי החיים עימנו ומעניקים תרומה גם בתחום האמנות ומאידך, גם תושבי העיר לרבות הילדים ובני נוער הרשומים בתכנית מצטיינים באמנות ב”בית האמנים” יכולים ליהנות מעושר תרבותי וחשיפה לאמנות על גווניה”.

ברשימת האמנים שעבודתם תוצג נמנים: חנה סילשי, אליסה צימרמן, מרים ליננברג, רחל קפלן, סילבנה בנון ז”ל, דינה גורין ז”ל, חנה כוכבי, לצד תלמידי החוג לציור של “לב רחובות” בהנחייתה של חנה סילשי, אסתר אלוני, איה מלמד, גרשטיין ססיליה, דויד ממן, זאב שלימוף ויהודית פיכמן.

לדברי מאיר בן חיים, מנכל דיור המוגן “לב רחובות”: “דווקא בתקופה זו כשהחברה והקהילה נבחנות על ערכים של סולידריות חברתית, שותפות וסיוע, זו הזדמנות נפלאה לאמני הדיור המוגן להציג את יצירותיהם ובאמצעותן ליצור היכרות וקשרים עם הקהילה.
אין ספק שהבמה המוארת הזו תתרום לתחושת התרוממות הרוח ותסייע לחוסן הנפשי של כל הצדדים, גם האומנים המציגים וגם הקהל שצמא למעט אומנות ותרבות בתקופה המיוחדת בה אנו נמצאים. כולי תקווה שהקשר יישאר הדדי ומפרה, כשניסיון החיים של בני הגיל הזהב ותוצריהם יעוררו סקרנות ומחשבה בקרב תושבי העיר רחובות בכלל וקהילת שכונת סלע בפרט, בשאיפה לקשרים נוספים מפיצי אור ושמחה”.

טווח מחירים של העבודות – 350-5,000 ₪.

תערוכת וידאו לייב -“פעימות הלב” – בחוה”מ חנוכה 16/12 בשעה 20:00

להלן הקישור.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן