news08.net/ads.txt

תושבי רחובות מתלוננים כבר שבועות על צחנה חזק ברחבי העיר – אין קול ואין עונה!

תושבים רבים ברחובות מתלוננים בחודש האחרון על ריח רע הנודף באזורים נרחבים בעיר, ככל הנראה מתעלות ביוב. חלק מן הטענות הועלו בקבוצות שונות ברשת החברתית.

“הוריי גרים בשכונת אפריים בווילות מול בלדי. כל כמה זמן הביובים ככל הנראה מתמלאים ויש ריח נוראי בכל האזור. זאת צחנה שלא ניתן לתאר”, ציינה אחת מהם.

גולש נוסף, העלה תמונה מקיבוביץ פינת נוה אלון, וכתב: “ושוב אין ניקוז למרות ההבטחות הבלתי נגמרות שהנושא בטיפול ושוב ריחות ביוב מהולים בתבשילי שבת… פשוט מגעיל העיקר הארוננה באיזור שלנו מהגבוהות בעיר…..חוצפה”.

(צילום: מתוך הפייסבוק, יוני פרנקל)
**

בשיחה עם נציג מהמוקד העירוני נמסר לחדשות 08 כי ככל הנראה לא מדובר בסירחון שנובע מביובים אלא, ייתכן כי מדובר דווקא מריחות המגיעים מאזור המפעלים, שבסמוך לשכונה. בכל מקרה, הובטח לבדוק את הנושא ולשוב עם תשוב. טרם נתקבלה תשובה בנושא.

ביקשנו את תגובת עיריית רחובות אולם מאז התלונה הראשונה שנחשפנו אליה, ב-1 בדצמבר, קרי למעלה משלושה שבועות – לא נתקבלה תגובה.

הערב (שני), לאחר פרסום הדברים, נמסר מעיריית רחובות כי “מקור הריחות במפעל השפכים של מפעלי הסביבה, והנושא דווח לאיגוד ערים לאיכות הסביבה ולמשרד להגנת הסביבה, האמונים על הטיפול בנושא. הסתימה ברחוב קיבוביץ טופלה מיידית, ואין כל בעיה בקו הביוב. אנו מבקשים מהתושבים שלא להשליך לשירותים מגבונים וניירות, המצטברים ומביאים לסתימות”.

(צילום ראשי: שאטסרטוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן