news08.net/ads.txt

תושבי רחובות קוראים לכם לחתום על עצומה: לשחרר את נעמה יששכר; רחמים מלול פנה לפוטין בדרישה לשחרר את בת העיר

הבוקר (ראשון) נפתחה ברשת עצומה של תושבי רחובות הקוראת לשחרר את נעמה יששכר, שגדלה והתחנכה ברחובות, מהכלא הרוסי. כך נכתב: “נעמה יששכר, בת העיר רחובות, כלואה ברוסיה כבר חצי שנה בתנאים לא אנושיים וללא צרכים בסיסיים, וסובלת מהצקות ומהתעללות. לפני ימים ספורים הוטל עליה עונש כבד מנשוא, בלתי מידתי, שכולא אותה לשנים ארוכות. אנו, תושבי רחובות ואזרחי מדינת ישראל, פונים לממשלת ישראל בדרישה: הפכו עולמות והשתמשו בכל הקשרים שלכם, וקלפי המיקוח שבידכם- על מנת להביא את נעמה הביתה, לרחובות. 

“לא הוגן, לא צודק ולא אנושי כי בחורה צעירה, שכל חייה לפניה, והיא חפה מפשע, תיתפס בצורה כזו ותשמש כלי משחק במאבק בין שתי מעצמות. מצוות פדיון שבויים היא אחת המצוות הגדולות ביותר ביהדות, וכל המציל נפש אחת בישראל- כאילו הציל עולם מלא. אנא, הפעילו את השפעתכם כדי להשיב את נעמה, צעירה שכל חייה לפניה, בטרם יהיה מאוחר מדי”.

כידוע, לפני חצי שנה נסעה יששכר (26) להודו, בפעם השלישית במסגרת ניסיונה להתמקצע כמדריכת יוגה, אולם מאז לא שבה. בדרך הבייתה, רגע לפני שעלתה על טיסת הקונקשיין ממוסקבה לישראל, נמצאו 9.5 גרם חשיש, בתרמילה על ידי כלב גישוש. היא שהתה במעצר. ביום שישי גזר בית המשפט 7.5 שנות מאסר – כאשר ברור לכל כי היא משמשת כאמצעי להפעלת לחץ, נוכח דרישתם של הרוסים מממשלת ישראל את ביטול הסגרתו של האקר יהודי-רוסי לארצות הברית.

ראש העיר רחמים מלול ציין בחשבון הפייסבוק שלו: “בימים אלה, כשאנחנו יושבים עם בני משפחתנו בסוכה, נעמה יששכר יושבת בודדה בחשכת הכלא הרוסי. הבוקר פניתי לראש הממשלה ולנשיא רוסיה, בדרישה לשחרר אותה. גם אתם יכולים להשפיע: חתמו על העצומה”.

מעוניינים לחתום על העצומה? ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן