news08.net/ads.txt

תושבי רמלה, בואו לתרום דם – בתחנת המשטרה

ההתרמות מתבצעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה, לפיהן יכולים לתרום דם מחלימים ומי שנחשפו למאומתים

במסגרת יום המעשים הטובים 2023, שיצויין השבוע נרתמו במשטרת ישראל לסיוע במחסור בדם ויקיימו יחד עם שירותי הדם של מד”א התרמות דם בתחנות משטרת ישראל בין ביהיתר ברמלה.

מתי? יום ג’ 14.3.23 משעה 09:30 עד 15:30

איפה? רמלה, רחוב הרצל 80, מטה משטרה מחוז מרכז

סמנכ”לית שירותי הדם במד”א, פרופ’ אילת שנער: “בימים אלו, לקראת חגי ניסן בהם צפוי מחסור במנות דם קיימת חשיבות עצומה לכל תרומה. אני מודה למשטרת ישראל על שפתחה את דלתות התחנות להתרמות דם מצילות חיים וקוראת לציבור הרחב להגיע ולתרום דם”.

ההתרמות מתבצעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה, לפיהן יכולים לתרום דם מחלימים ומי שנחשפו למאומתים, כדלהלן:

 חולי קורונה מאומתים יוכלו לתרום דם בחלוף 7 ימים מקבלת אישור על ההחלמה.

 מחוסנים/מחלימים שנחשפו- יוכלו לתרום דם ללא דחיה, בכפוף להצהרתם על קבלת תוצאת בדיקת אנטיגן שלילית, שבוצעה 3 ימים לאחר החשיפה.

 לא מחוסנים/לא מחלימים שנחשפו-יוכלו לתרום דם בחלוף 5 ימים ובכפוף להצהרתם על ביצוע בדיקת אנטיגן שלילית, ביום ה-5 לאחר החשיפה.

צילום: ארכיון - מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן