תושבי רמלה נעצרו בחשד לסחיטה באיומים ובכוח על רקע הימורים לא חוקיים

חוקרי מחלק המוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב סיימו חקירת תושבת רמת גן ותושבי רמלה ורמת גן בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים וסחיטה בכח באדם בשנות ה40 תוך הפעלת אלימות ואיומים כלפיו על רקע הימורים לא חוקים. היום הוגשה הצהרת התובע נגד החשודים

חוקרי מחלק המוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב חשפו במהלך התקופה האחרונה פרשייה קשה שעניינה חשד לסחיטה ואלימות כלפי אדם, תושב מרכז הארץ, על רקע הימורים לא חוקים והפעלת קזינו ופתחו בחקירה סמויה, תוך איסוף עדויות וראיות תומכות נוספות.

בתוך כך, החוקרים הצליחו לזהות את שיטת הסחיטה שתחילתה לפני כשנה, עת נוצר קשר עסקי בין הקורבן לאחד מהחשודים, תושב רמת גן, בשנות ה-50 לחייו, בעסק של הימורים לא חוקים באזור המרכז.

מאז ולאורך תקופה ארוכה התחיל החשוד לסחוט את הקורבן באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שהוא שולח לקורבן חשודים נוספים, תושבי רמלה ותושבת רמת גן, תוך איומים והפעלת מעשי אלימות פיזית, בכך שגרמו לקורבן חבלות בגוף וסחטו ממנו במהלך התקופה האחרונה עשרות אלפי שקלים.

במסגרת החקירה הצליחו החוקרים לחשוף אירוע קשה, במהלכו הותקף הקורבן על ידי החשודים לפני מספר חודשים בלוד ונגרמו לו חבלות ושברים בגוף.

כמו כן חשפו החוקרים אירוע השלכת רימון הלם לעבר רכבו של הקורבן כשבועיים לאחר התקיפה.

לפני כשבוע , עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי היחידה המרכזית בשיתוף לוחמי יס”מ תל אביב את החשודים, תושבת רמת גן בשנות ה60, תושב רמת גן בשנות ה50, ותושבי רמלה בשנות ה30 והם הובאו לחקירה במשרדי ימ”ר תל אביב.

במהלך החקירה הגלויה הצליחו חוקרי הימ”ר לאסוף ראיות נגד החשודים בביצוע עבירות המיחסות להם.

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בתל אביב והיום, עם סיום החקירה, הוגשה נגד 4 חשודים הצהרת תובע עם כוונת פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגד החשודים כתב אישום חמור ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן