תושבי רמלה עדיין מתלוננים על סניפי הדואר – מהו הפתרון? התשובה בכתבה!

תלונות רבות של תושבים מרמלה נשמעו לאחרונה על השירות בסניפי הדואר. לדברי התושבים, על אף שהסניף אינם עמוסים, העובדים אינם מאפשרים לגשת לדלפק לקבלת שירות ורק בהזמנה מראש. חדשות 08 מתזכרת את כלל תושבי רמלה על שירותי הדואר בעיר ואיך אפשר למנוע את ההמתנה הארוכה.

 

כזכור, כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08,שירותי הדואר לתושבי העיר ניתנים כיום באמצעות 11 יחידות דואר – ארבעה סניפי דואר ושבעה מרכזי מסירה לרווחת התושבים. מעתה תתאפשר ההגעה לסניף הדואר המרכזי רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.

בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה”.

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן