news08.net/ads.txt

תושבי שכונת דניה, תתחדשו | הסתיים חידוש גינת המשחקים בשכונה, צפו בתמונות

בתקופה של פחות מחודש ימים הושלמו העבודות לחידוש גינת המשחקים בשכונת דניה בגינה המחודשת הוצבו מתקני משחקים חדשים, חצובת נדנדות, מתקן משולב לבוגרים ולפעוטות ומתקנים נוספים.

מוקדם יותר החודש החל אגף גנים ונוף בעיריית רחובות את תהליך חידוש גינת המשחקים בשכונת דניה הוותיקה בעיר. השבוע הסתיימו העבודות והגינה התחדשה במתחמי משחקים חדשים. במסגרת העבודות הוחלף משטח הגומי בדשא סינטטי צבעוני עם משטח הולם בטיחותי בשטח של כ-240 מ”ר. מתקני המשחק הישנים שהיו בגן פורקו ובמקומם הוצבו מתקנים חדשים: מתקן משולב לבוגרים הכולל חצובת נדנדות, מתחם פעוטות ייחודי, חצובת נדנדות ובית בובות.

בימים אלה ממשיכה העירייה לקדם את חידושן של גינות נוספות בשכונות וותיקות ברחבי העיר. בקרוב יחלו עבודות הקמה של מספר פארקים מרכזיים בשכונות החדשות. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “במקביל לפרויקטים גדולים בעיר אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג את גינות המשחקים השכונתיות בעיר. עד עכשיו חידשנו עשרות גינות ואנחנו ממשיכים בעבודה עד שנגיע לכל גינה בעיר”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “ראש העיר ואני קיבלנו החלטה לתת עדיפות לחידוש גינות וותיקות שעם השנים התיישנו מאוד וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. הגינה החדשה בדניה מושקעת ויפה, מתאימה לפעוטות ולילדים בוגרים ותשמש את כל תושבי השכונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן