תושבת גדרה נעצרה בחשד לחטיפת נכדותיה

ניתן לפרסם: המשטרה עצרה היום תושבת גדרה כבת 70 במסגרת חקירת תיק שעניינו חשד לחטיפת 2 נכדותיה הקטינות

“חשש כבד לחייהן”: המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת תלונה מתושב חוץ השוהה בביקור משפחתי בצפון הארץ, כי נותק הקשר עם 2 בנותיו הקטינות, שהגיעו ארצה בלווית גרושתו וכן שהמפגש שנקבע איתן השבוע לא התבצע באופן המעלה חשד להיעלמותן.

בתוך כך, המשטרה בצעה עד כה מגוון פעולות חקירה טכנולוגיות ואחרות לאיתור הבנות, בהתאם לחשד שעלה לקיומה של חטיפה ע”י האם.

בהתאם לממצאים עד כה והיתרון היחסי בהיבט החקירתי, הועברה החקירה היום למחוז מרכז, כאשר בתום הערכת מצב מיוחדת הטיל מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון את החקירה, על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) במרחב שפלה.

החקירה נמשכת, לצד פרסום פרטי הנעדרות: ליבה (בת 8) ושרה (בת 12) גולדשמיט, נראו לאחרונה ביום ראשון 27.8.23 בשעה 04:00 בגדרה, בלווית האם ומאז נעלמו עקבותיהן.

תיאורן: מבנה גופן רזה, לא ידוע פרטי לבוש. כל היודע דבר על מקום הימצאן או כל פרט היכול לסייע באיתורן, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או ליחידת המשטרה החוקרת (יל”פ שפלה) בטלפון 086769389

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: שאטרסטוק | דוברות המש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן