news08.net/ads.txt

תושבת השפלה תובעת מאות אלפי שקלים מרשות נחל הירקון

עעעע

בימים אלה נדונה בביהמ”ש השלום בהרצליה, תביעה לפיצויים במאות אלפי שקלים נגד רשות נחל

הירקון אותה הגישה רוכבת אופניים ממושב שבשפלה

תביעה קצת שונה הוגשה לאחרונה לבית המשפט בהרצלייה במרכזה התובעת, הינה רוכבת אשר לדברי עורך דינה, אדיר שויגמן, היא חיפשה מסלול לטיול אופניים מהנה ומצאה אחד כזה במפה שפרסמה רשות נחל הירקון. אלא שהמסלול כלל בתוכו, על פי התביעה, בור גדול, שכתוצאה מההתקלות בו התהפכה הרוכבת עם אופניה והוטחה בעוצמה בקרקע, תוך שהיא נחבלת קשות בגפיה ובפניה. על פי התביעה, המפגע בפארק עליו התריעה – עדיין קיים ומסכן רוכבים נוספים.

הרוכבת הובהלה לביה”ח בילינסון שם נקבע כי נגרמו לה שברים במפרק ברך ימין ובעצם הלסת העליונה. בנוסף לכך סבלה הרוכבת מפגיעות בפניה, בכתפה ובזרועה. כתוצאה מהתאונה, גובסה רגלה והיא נאלצה להימנע מלדרוך עליה לאורך שבועות ארוכים. לאחר הסרת הגבס, נאלצה התובעת להיעזר בסד קיבוע ובקביים לאורך שבועות נוספים.

רשות נחל הירקון הינה האחראית להכשרת ותחזוקת הנחל וגדותיו. לדברי עוה”ד שויגמן, חרף כך, לא ביצעה הרשות כל ביקורת לצורך איתור המפגע ותיקונו, ולא סימנה אותו לצורך אזהרת המבלים בפארק. בנוסף, לדבריו, הבור אשר גרם לנפילת התובעת ולפגיעה הקשה בבריאותה, תוקן רק באופן חלקי לאחר התאונה והוא עדיין מהווה סכנה לרוכבי אופניים נוספים בפארק.

על פי התביעה, התאונה פגעה בצורה קשה בעבודתה וביכולת השתכרותה. ד”ר ישראל וייס, אורתופד מומחה שבדק את התובעת מטעם התביעה, מעריך כי היא נותרה עם נכות אורתופדית צמיתה בשיעור של 28%. במסגרת התביעה, מבקש עו”ד שויגמן מבית המשפט לחייב את רשות נחל הירקון לפצות את הרוכבת בסכום הנאמד בסך של מאות אלפי שקלים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן