news08.net/ads.txt

תושבת יבנה נעצרה בחשד להעלמת הכנסות מהשכרת נכסים בסכום של מאות אלפי שקלים

כסף

תושבת יבנה, רחל גולן, אשר עוסקת בהשכרת נכסים, נעצרה בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מאות אלפי שקלים בשנים 2013-2019. השופט אור ממון מבית משפט השלום בתל-אביב אישר את הסכמת הצדדים ושחרר את החשודה בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט ע”י פקיד שומה חקירות מרכז עולה כי ביקורת שומה שנערכה בתיקה של החשודה, העלתה חשד כי היא אינה מדווחת לרשות המסים על כלל הכנסותיה מהנכסים שהיא משכירה. לפיכך, פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה חולון פתחו בחקירה גלויה, במסגרתה, באמצעות צו בית משפט, נתפסו מסמכים רבים מביתה וממשרדה של החשודה, וכן מסמכים ממייצגה של החשודה.

ממצאי החקירה עד כה מעלים כי החשודה לא דיווחה של חשבוניות שהוציאה ללקוחותיה ונדרשו כהוצאה בספריהם, וכן במספר מקרים לאחר שהוציאה החשודה חשבוניות ללקוחותיה, הן בוטלו בדיעבד, על אף שהעסקאות לא בוטלו. בנוסך לכך עולה כי החשודה הדפיסה פורמט נוסף של חשבוניות, עליהן לא דיווחה כלל לרשות המסים והיא מסתירה את ספרי החשבונות שלה לשנים 2013-2016.

החקירה עודנה נמשכת. כאמור, בהסכמת הצדדים, החשודה שוחררה בתנאים מגבילים בהם התחייבות עצמית על סך 250,000 ₪, ערבות צד ג’ על סך 150,000 ₪, הפקדת מזומן או צ’ק בנקאי על סך 50,000 ₪, עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן