news08.net/ads.txt

תושבת קרית גת נעצרה בחשד להתעללות ותקיפת בנה הקטין | הסיפור המלא

משטרת ישראל עצרה לחקירה תושבת קרית גת, בחשד להתעללות ותקיפת בנה הקטין – הקטין אותר ע”י השוטרים בדירה כשהוא סובל מחבלות במספר אזורים בגופו וכשהוא מכוסה בשמיכה ככל הנראה במטרה להסתירו.

שוטרי תחנת קרית גת הוזעקו אתמול בלילה לבית מגורים בעיר קרית גת, בעקבות דיווח על צעקות וחשד לאלימות במשפחה. השוטרים שאיתרו את הכתובת והגיעו אל הבית, העלו את רמת החשד כשפגשו באישה שפתחה להם את הדלת והבחינו שהיא נמצאת בגילופין, ולצידה תינוקת. השוטרים שחשדו כי ישנו ילד נוסף שלפי החשד הוא זה שהותקף, ערכו חיפוש בתוך הבית ואיתרו באחד החדרים שמיכה מגולגלת על מיטה ובתוכה מצאו ילד כבן 8 כשהוא סובל מחבלות בגופו. עפ”י החשד, האם החשודה ניסתה להסתיר אותו מפני השוטרים.

החשודה (31) נעצרה לחקירה בחשד להתעללות, תקיפת קטין וגרימת חבלה ע”י אחראי, ומעצרה הוארך אמש בבימ”ש השלום עד לתאריך 3.7.22. במקביל, פועלים חוקרי המשטרה מול גורמי הרווחה על מנת להבטיח את שלומם של הילדים.

(צילום: אילוסטרציה, שאטרסטוק, ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן