עו”ד דרור אקלר: “הנאשם תקף את עובדת הציבור הבכירה ללא התגרות מצידה ולאחר שתכנן את מעשהו”

ללא כל סיבה אמיתית וממשית נכנס החשוד למשרדה של מנהלת לשכת העתסוקה בעיר טלטל, אחז בגרונה וחנק אותה

רק כדי להביע מצוקה – טלטל, אחז בגרונה וחנק עובדת ציבור לאחר שבקשתו נדחתה – זו הפרשייה המדוברת באילת לאחר שהמשטרה עצרה בסוף השבוע, תושב אילת, שתקף נמרצות עובדת ציבור בכירה באילת

מיד עם קבלת הדיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, הוזעקו שוטרי הסיור, וגבו תלונתה של עובדת הציבור הבכירה שדיווחה כי תושב אילת, בשנות ה-40 לחייו, תקף אותה נמרצות וזאת על מנת להביע את מורת רוחו על השירות שקיבל.

בתום חקירה ראשונית, בתאריך 3.5.24 הובא החשוד בפני בימ”ש השלום באילת שדחה את בקשת המשטרה להאריך מעצרו והסתפק בחלופת מעצר בית.

חוקרי המשטרה שהיו סבורים כי מדובר במקרה חריג במיוחד, ביקשו לעכב ביצוע החלטה זו, והגישו ערר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שהפך את ההחלטה והורה על השארתו במעצר עד לתאריך 5.5.24 לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

בתוך כך, אתמול, בהתאם לממצאי החקירה והראיות שאספו החוקרים, הגישה שלוחת התביעות במרחב אילת כתב אישום ובקשה למעצר של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

פעילות ממוקדת זו היא חלק ממגוון פעולות למימוש תכנית “טווח אפס” של משטרת מרחב אילת – תכנית ממוקדת לטיפול בעבירות אלימות חמורה ובריונות, במסגרתה נוקטים השוטרים באפס סובלנות כלפי עבירות אלימות בכלל ואלימות כנגד עובדי ציבור בפרט.

תובע פלילי עו”ד דרור אקלר

:

“הנאשם תקף את עובדת הציבור הבכירה ללא כל התגרות מצידה ולאחר שתכנן את מעשהו. נסיבות ביצוע העבירה מלמדות כי הנאשם לא שולט ביצריו וכפועל יוצא לא שולט במעשיו, משכך גובר אינטרס ההגנה על הציבור ורכושו על אינטרס חירותו של הנאשם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן