news08.net/ads.txt

תושב אילת, עם עבר פלילי, נתפס בשורה של עבירות

משטרת ישראל עיכבה חשוד בגרימת נזק לדירה, בבדיקת פרטיו עלה כי מדובר בחשוד אדם עם עבר פלילי ותעבורתי בגינו ריצה תקופות שונות במאסר בפועל, ואף על פי כן ממשיך לנהוג ולסכן עוברי אורח, בתום חקירתו נעצר, תוך שעות ספורות הגישה נגדו חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

הסיפור התרחש ביום ראשון האחרון כאשר התקבלה תלונה במשטרת אילת ע”י בעל דירה שדיווח כי דייר לשעבר הגיע לדירתו וביצע נזק בדירה ובמצלמת האבטחה הממוקמת בה. שעות ספורות לאחר מכן, במהלך הלילה, בעת פעילות יזומה של שוטרי הסיור במשטרת אילת, הבחינו השוטרים ברכב עומד בתחנת דלק וזיהו את בעל הרכב כעונה לפרטי החשוד שמסר המתלונן לשוטרים שעות קודם לכן בעת גביית תלונתו. השוטרים הודיעו לבעל הרכב כי הוא מעוכב בחשד לגרימת נזק והנחו אותו להתלוות עמם לחקירה בתחנת המשטרה. בבדיקת פרטיו הבחין השוטר כי החשוד נוהג על אף שרישיונו נפסל ע”י בית משפט, והודיע לחשוד כי הוא מעוכב לחקירה גם בשל כך. כנגד החשוד נפתח תיק חקירה פלילי וכן תיק חקירה תעבורתי שנוהל ע”י בוחן תנועה.

מחקירת האירוע עולה כי, החשוד מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, ביצע בעברו עבירות פליליות ותחבורתיות רבות, וכן כי במהלך פברואר 2020 בית משפט השלום לתעבורה באשדוד פסל רישיונו של החשוד למשך 48 חודשים, בדיון שנערך בנוכחותו. עוד עלה כי על אף שהורשע מספר רב של פעמים בעבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה וריצה תקופות מאסר ארוכות, בניהן תקופת מאסר של ארבע שנים, המשיך החשוד לנהוג וזאת ללא מורא מרשויות החוק והמשפט. בתום שתי החקירות, החשוד (יליד 1985, תושב אילת) נעצר. רישיון רכבו נתפס ע”י השוטרים ורכבו הוחרם. עוד באותו היום, שעות לאחר מעצרו, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, שלוחת אילת, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור המייחס לו עבירות מן החמורות שבעבירות התעבורה: נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף – לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נהיגה בקלות ראש, וכן נהיגה ללא פוליסת ביטוח בת תוקף. לדברי פקד עו”ד גור צור, תובע פלילי, “למעשה את העבירות המיוחסות לו בכתב האישום הנוכחי ביצע הנאשם מספר פעמים בעבר, נהיגה בלתי מורשית זו הפעם השביעית ונהיגה בפסילה זו הפעם הרביעית. מכאן ניתן ללמוד כי מדובר באדם אשר שם ללעג החלטות שיפוטיות ומסכן את משתמשי הדרך שוב ושוב ללא מורא ופחד, על כן, על הנאשם לשבת מאחורי סורג ובריח, כל זאת כדי להבטיח שלא ימשיך לזלזל בחוק ולא ימשיך לסכן עוברי אורח תמימים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן