news08.net/ads.txt

תושב הדרום נעצר בחשד להפעלת רשת להברחת סיגריות אלקטרוניות

תושב הדרום, נעצר – ושוחרר בערבות – בחשד להפעלת רשת להברחת סיגריות אלקטרוניות לישראל, באמצעות משלוחי דואר, תשלום המס שממנו התחמק החשוד מסתכם בכ-1.8 מיליון ₪.

עד כמה קשה להבריח סיגריות אלקטרוניות בכמות מסחרית תעיד הפרשה הבאה, אשר הותרה לפרסום.

טל וקנין, תושב הדרום, נעצר – ושוחרר בערבות – בחשד להפעלת רשת להברחת סיגריות אלקטרוניות לישראל, באמצעות משלוחי דואר. על פי החשד, בזמן ששהה בארה”ב שלח וקנין לישראל למעלה מ-100 חבילות עם סיגריות אלקטרוניות, ורשם עליהן מידע כוזב על מנת להתחמק מתשלום מס.

החשוד עמד בקשר עם שותפים אשר משכו את החבילות ממרכזי מסירה בארץ והעבירו את הסיגריות האלקטרוניות לשיווק בשוק המקומי בישראל. כמו כן, חשוד וקנין כי השתמש בשמותיהם של עשרות אנשים, תמימים לכאורה, אותם רשם כנמענים של החבילות ששלח לישראל.

החשדות עלו בעקבות חקירה שניהלה רשות המסים, באמצעות חקירות מכס ומע”מ באר שבע ובית המכס מרכז. מהחקירה עולה כי בשנת 2022 לבדה, שלח החשוד למעלה מ-100 חבילות, אשר רובן יורטו אך כ-18 הגיעו לידיו. תשלום המס שממנו התחמק החשוד (מס קניה ומע”מ) מסתכם בכ-1.8 מיליון ₪.

צילום: FREEPIC

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן