news08.net/ads.txt

תושב העיר, שהיה במעקב תחנת מודיעין, נתפס בדירה בתל אביב עם 3 ק”ג סמים וכסף מזומן

בפעילות מבצעית מתמשכת של תחנת מודיעין בוצע מעקב בחודשים האחרונים כנגד חשוד בסחר בסמים תושב העיר שפעל במספר ערים במרכז הארץ. בעקבות מידע שהתקבל אמש על דירה במרכז ת”א המשמשת כתחנה להפצת סמים, נערכו בלשי מודיעין בשיתוף עם בלשי מג”ב שפלה בתצפיות בסמוך לדירה ועם הגעתו של החשוד שזוהה, עצרו אותו הבלשים עם כניסתו לדירה.

בחיפוש שנערך בדירה נמצאו כמויות גדולות של סמים מסוגים שונים במשקל כולל של כ-3 ק”ג ביניהם הרואין, קוקאין, מריחואנה, חשיש ועוד. בנוסף נתפסו בקבוקונים המכילים קטמין, אלפי בולי LSD וכדורים. כמו כן נתפסו אלפי שקלים במזומן, משקלים דיגיטלים, כרטיסי ביקור לטלגרס, בקבוקונים ושקיות חלוקה.

במהלך החיפוש הגיעו לדירה שני חשודים נוספים וגם הם נעצרו לחקירה. שלושת החשודים, תושבי מודיעין וחולון בגילאי 19-20 יובאו היום לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן