news08.net/ads.txt

תושב לוד נעצר בחשד להוצאת חשבוניות פיקטיביות בסכום של 9.5 מיליון ש”ח

 

אל עמורי עלא, תושב לוד, הרשום כבעלים של חברת יופיטר אינטרנציונל לבניה ויזמות בע”מ, נעצר בחשד להוצאת חשבוניות פיקטיביות וקיזוז מס תשומות ללא חשבוניות. החשוד הובא בפני בית משפט השלום ראשון לציון ושוחרר בתנאים מגבילים. עלא חשוד בהוצאת 14 חשבוניות פיקטיביות לחברת “שירותי חקלאות, בניה והסעות עלא בע”מ”, בסכום כולל של כ-9.5 מיליון ₪, שסכום המע”מ הגלום בהם מסתכם בכ-1.6 מיליון ₪. על פי החשד, עלא הוציא את החשבוניות הללו מבלי שביצע את העסקה המתוארת בהן, וכל זאת במטרה לאפשר לחברה שקיבלה אותן לקזז כנגדן חבות מס וכך להפחית את חבות המס הכוללת שלה.

כמו כן, חשוד עלא בהגשת דו”חות מע”מ תקופתיים כוזבים, שבהם קיזז את חבות המס שנוצרה לו כתוצאה מהוצאת החשבוניות הפיקטיביות, מבלי שהציג חשבוניות המצדיקות את קיזוז המס. מדובר בעצור נוסף במסגרת החקירה של מחלקת חקירות מכס ומע”מ באר שבע והדרום, כנגד חברת “שירותי חקלאות, בנייה והסעות עלא בע”מ”. חקירה זו, שהובילה למעצרו של בעל החברה עלא אבו מדיגם במרס האחרון, התמקדה בחשדות לקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות, במטרה להתחמק או להשתמט מתשלום מע”מ.

לפני יומיים נעצר במסגרת חקירה זו חוסיין כותכות, גם הוא תשוב לוד. כותכות חשוד כי הוציא לחברת “שירותי חקלאות, בנייה והסעות עלא בע”מ” חשבוניות פיקטיביות על שם חברת “ש.ר. מגמה” שבבעלותו, באמצעותן קיזזה החברה חבות מס בהיקף של כחצי מיליון ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן