news08.net/ads.txt

תושב לוד נעצר בחשד להצתת המכבסה של כהן ברמלה

ככל הנראה הרקע הינו סכסוך עסקי, בתום חקירתו נכלא החשוד

המשטרה עצרה הבוקר (שני) תושב לוד בחשד להצתת המכבסה של כהן ברמלה – עליה פרסמנו אתמול בחדשות 08

חוקרי תחנת המשטרה ברמלה פתחו ביום שישי בחקירה עם קבלת דיווח על שריפת עסק בעיר, ללא נפגעים, כאשר בתום בחינת הזירות, עלה חשד להצתה. בתוך כך, חוקרי התחנה ניהלו חקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ועצרו הבוקר לחקירה תושב לוד בשנות הארבעים לחייו. ככל הנראה הרקע הינו סכסוך עסקי, בתום חקירתו נכלא.

כאמור, בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד בפני בימ”ש בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לממצאי החקירה.

כזכור, המכבסה הידועה של בוריס כהן, נשרפה ביום שישי בלילה. הכל התלקח בשריפה: הציוד, המוצרים, החשמל, ביגוד של לקוחות, פשוט הכל. את ההודעה קיבלה המשפחה שומרת השבת, מהמשטרה שדפקה בדלת בשעה 3 בלילה.

“החנות נשרפה על ידי מחבל ערבי שרצה לבצע פיגוע של הרס והצליח. תודה לה׳ שלא נפגעו אנשים”, אמרה לחדשות 08 בתו. “המחבל הצליח והרס ופירק עסק של משפחה שלמה שמתפרנסת ממנו.. ושרף את המקום כולו כולל הכל. אבא שלי פשוט לא יודע מאיפה אפילו להתחיל כדי לצמוח שוב ולהקים את העסק שלו – שהוא מקור פרנסתו – מחדש…

הוא בהלם עוד שהוא עבר דבר כזה בגילו, הוא לא בן אדם של ריבים או ויכוחים, לא מתעסק בפשע ולא עם עבריינים, בסה”כ אדם דתי, צנוע שמתפרנס בכבוד יום יום. לקום יום אחד ולשמוע שפירקו עסק ומשפחה שלמה ושרפו הכל זה לרסק זה, פשוט שובר את הלב ובמיוחד שאתה לא מקבל שום סיוע מהעירייה . בנוסף, חברות הביטוח לא מבטחות מקרים כאלה, ככה שהנזק לגמרי ענק ענק ענק”.

בתוך כך, בנותיו מבקשות את עזרת הציבור להקים את המכבסה מחדש – ובכלל זה בעלי מקצוע ויזמים שיכולים לסייע מזמנם כדי להקים על הרגליים את בוריס ואת המכבסה. “אנחנו מבקשות ממי שיכול לעזור, לעשות מצווה גדולה”.

“אנחנו יהודים ואנחנו לא הפקר. עם ישראל חזקים וכולנו יחד נעזור לעסק הזה לחזור לפעילות ובגדול בעזרת ה׳”, הוסיפה הבת, “אבא בן אדם צנוע שלא מזיק לאפחד, כבר 10 שנים אנחנו בעסק פה, פשוט הזוי ועוד לא תפסו את המחבל הזה… אף גורם מהעירייה לא הגיע, לא הציעו לעזור בכלום. אם היו שורפים לערבי את החנות הכל היה אחרת… ליהודים אפחד לא עוזר מי יפרנס את המשפחה? שהעסק שרוף כולו ועוד עם נזק של בגדים שרופים ללקוחות? ומי ישפץ פה הכל ויקנה מחדש?”

צפו בתיעוד:

הבת, ששרויה בסערת רגשות, ציינה כי מאחר והכל נשרף ולכן יש צורך בסיוע מצד חשמלאי, שיפוצניק, תאורה, מסגר, מזגנים, תמי 4, מכונות כביסה, מייבש, מיקרוגל, קופה ועוד. לתרומות כספיות ניתן להעביר באמצעות אפליקציית ביט או אפליקציית פייבוקס למספר 050-9394961 – ולציין עבור תרומה

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן