תושב נס ציונה, רן כרמי בוזגלו ירוץ לכנסת ברשימת הליכוד: “לרשות השופטת לא תהיה כל יכולת השפעה”

הפעיל החברתי והפוליטי שמזוהה עם הימין הישראלי, רן כרמי בוזגלו מכריז היום (שני) על כוונתו להתמודד לכנסת ברשימת הליכוד. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות אמר: “עתיד המדינה מדיר שינה מעיניי ואני חש חובה אזרחית, אפילו לאומית, להשפיע”.

עוד הוסיף: “יש לי משנה סדורה כמעט בכל תחומי החיים, מביטחון וחינוך ועד כלכלה ורווחה. אפעל להגדרת הרשויות כך שלרשות השופטת לא תהיה כל יכולת השפעה על החלטות הרשות המחוקקת. לחיילות ולחיילים המופלאים שלנו יינתן גיבוי מוחלט על תפקודם בעת פעילות מבצעית. אבלום את אותן התארגנויות חתרניות שסוכניהן זוממים להרע להם. במידה ואתם סומכים עלי – אזדקק לתמיכתכם. לצורך זה הוקם מטה התפקדויות בראשות מלי בן חיים. אני קורא לכם להתפקד ולפקוד כמה שיותר חברות וחברים. יחד נשמור על המולדת”.

כרמי בוזגלו מרבה לבצע פעולות מחאה, בהן:

בשנת 2013 התפרץ לאירוע “כנס ואגנר” בתיאטרון ירושלים בנושא המלחין הגרמני ריכרד וגנר , ופרץ לבמה בזעקות “דכאו אושוויץ”, “קאפו יהודונים” ודברים נוספים.

בינואר 2015, כחצי שנה לאחר מבצע צוק איתן, הועלתה במכללת ספיר התערוכה “כוחה של מילה”, שבה הוצגו, בין היתר, חמסות ועליהן הכיתוב “דאעש”, “איטבח אל-יהוד” ועוד מיצגים מעוררי מחלוקת. כרמי הצטרף לפני פתיחת התערוכה לסדרנים שארגנו את הכיסאות וכאשר נפתחה התערוכה התפרץ לבמה עם תמונות חללי צוק איתן והכריז על סיום התערוכה.

במאי 2019 ניסה להעיף עפיפון תבערה בעוטף עזה במסגרת סרטון היתולי על טרור העפיפונים וגרם לשריפת קוצים ליד קיבוץ נחל עוז. הוא ושני אנשים שהיו עימו עוכבו לחקירה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן