news08.net/ads.txt

תושב קרית גת נתפס פעמיים נוהג תחת השפעת סמים, היה מעורב בתאונת דרכים, נמלט ונעצר

לא להאמין: תוך שעות בודדות – תושב קרית גת, נתפס פעמיים כשהוא עפ”י החשד נוהג תחת השפעת סמים מסוכנים ואף מעורב בתאונת דרכים ממנה נמלט ונתפס ע”י השוטרים. החשוד נבדק תחילה בכביש 7 ע”י שוטרי תחנת קרית מלאכי, לאחר שעלה החשד כי נוהג בצורה מסוכנת ותחת השפעת סמים מסוכנים, בבדיקה ראשונית שנערכה, עלתה אינדיקציה להימצאות סמים בגופו שבגינה נחקר, רישיונו נפסל במקום למשך 30 ימים והוא זומן לדין ושיפוט מהיר.

לאחר מספר שעות בודדות, התקבל במוקד המשטרה דיווח מאדם שנסע בכביש 6, לפיו נהג רכב פגע בו, גרם לו נזק והחל להימלט מהמקום, שוטרי תחנת קרית גת שהחלו לבצע מיד סריקות, איתרו את הרכב החשוד ועצרו אותו, ולאחר בדיקה של זהותו, עלה כי מדובר באותו הנהג, שעלה פעם נוספת על ההגה על אף שרישיון נהיגתו נפסל ע”י קצין משטרה.

החשוד (43, קרית גת) נעצר לחקירה בחשד לגרימת נזק, נהיגה תחת פסילה ונהיגה תחת השפעת סמים, רכבו נתפס והבוקר הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן