news08.net/ads.txt

תושב קרית עקרון מואשם כי תקף עובד תברואה: איגרף בפניו, הפילו ארצה, בעט בגופו, היכה בו במקל מטאטאט וחרמש

בקרוב - קו פינוי נוסף

אל בית משפט השלום ברחובות הוגש כתב אישום נגד דודו גולן, בן 34 מקרית עקרון. על פי כתב האישום יריב ערוסי וחוסיין ספורי מאגף התברואה הערימו אשפה לקראת איסופה על ידי משאית האשפה ברחוב גלוסקין שבמרכז העיר. לפתע הגיע החשוד ברכבו והחנה על הערימה. ערוסי פנה אליו וביקש ממנו להזיז את הרכב כדי שהמשאית תוכל לעבוד ולקחת את האשפה. הוא עשה כן ועזב את המקום.

מסיבה שאינה ברורה לאחר מספר דקות שב החשוד לרחוב, הבחין בשני עובדי התברואה כשהם יושבים בטנדר של העירייה, ניגש אליהם, פתח את דלת הטנדר והיכה את ערוסי באמצעות שלושה אגרופים בפניו. בתוך כך משך את ערוסי אל מחוץ לרכב הטנדר, הפיל אותו על הרצפה והמשיך לבעוט בגופו.

בהמשך החשוד נטל לידיו מקל מטאטא והכה את ערוסי בזרועו עד שנשבר המקל. החשוד המשיך באלימות שהפגין כלפי עובד התברואה, ונטל לידיו את החרמש ובאמצעותו היכה בבטנו של ערוסי. במהלך התקיפה הצליח ערוסי ליטול לידיו מקל פח בניסיון להגן על עצמו.

לאחר התקרית הקשה, שהתרחשה בבוקר מרץ האחרון, חוסיין ספורי חברו לעבודה של המותקף יצא מהרכב והחל לרדוף אחר התוקף שנמלט מהמקום. כתוצאה מהאלימות נגרמה ליריב ערוסי חבלה חמורה בדמות שבר בעצם האף עם זיוות קטן, דימום בפניו, נפיחות מעל עין ימין, המטומות על גבי אמה ימנית ושריטות קלות בפניו. לפיכך יתמודד התוקף בבית המשפט מול אישום של חבלה חמורה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן