news08.net/ads.txt

תושב רחובות הגיש תביעה לאחר שהתנגש בדלת זכוכית בכניסה למשרד עו”ד – ונפגע בראשו

תושב רחובות בן 62 שהתנגש בדלת זכוכית בכניסה למשרדו של עו”ד ונפגע בראשו,  תובע מאות אלפי ש”ח מחברת ביטוח ישיר שמבטחת את עורך הדין. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום ברמלה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל. מהתביעה עולה כי לפני שנתיים  עת ביקר במשרדו של עורך דין, התנגש בעוצמה בדלת זכוכית שקופה  לגמרי שלא ניתן היה להבחין בה.  לאחר שנפגע פנה לקבלת טיפול רפואי בקופת חולים  כאשר הוא סובל מחבלת ראש עם כאבים חזקים ודימום מהאף. בצילום הודגם כי אפו נשבר ובנוסף מאז התאונה הנפגע סובל מכאבי ראש חזקים ומרעידות.

מספר חודשים לאחר התאונה התלונן בקופת החולים, כי מאז התאונה הוא סובל מלחץ נפשי, רעד בידיים, כאבי ראש וסחרחורות. כשנה לאחר התאונה הוא נבדק  על ידי רופא א.א.ג, שאבחן ברגישות נכרת באף, סטייה במחיצה וגודש בקונכיות התחתונות. כחודש אחר כך התלונן בבית חולים אסותא אשדוד כי הוא מאז התאונה, הוא סובל מכאבי ראש, סחרחורות וכאבים באזור האף.

באי כוחו  עורכי הדין גיל וניצן הראל המתמחים בתביעות נזקי גוף, טוענים כי חברת הביטוח המבטחת את משרד עורך הדין, לא עשתה כל שהייתה צריכה לעשות כדי למנוע את התאונה ותוצאותיה. כיום בעקבות התאונה הנפגע סובל מחבלת ראש קשה, פגיעה באף, מקושי בנשימה, כאבי ראש וסחרחורות, המקשים עליו מאוד בתפקוד היומיומי.

בתביעה נטען כי מלוא האחריות לתאונה ותוצאותיה מוטל על חברת הביטוח שהתרשלה כשנהגה בחוסר זהירות  כשלא הזהירה את העוברים ושבים מפני דלת הזכוכית השקופה ולא הציבה שלט אזהרה על הדלת, מטעמי חסכון וחוסר אכפתיות. הנפגע מבקש לפסוק לו פיצוי עבור אובדן שכר, עזרת הזולת, כאב וסבל וטיפולים רפואיים. חברת ביטוח ישיר ביקשה לדחות ולמחוק התביעה על הסף,  בין היתר בטענה כי מדובר בתביעה טרדנית וקנטרנית שהתרחשה, לטענתה,  בשל אשמתו ורשלנותו המוחלטת של התובע  שלא הסתכל לאן פניו מועדות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן