news08.net/ads.txt

בגיל 50: שרון שילון ירצה 20 חודשי מאסר בגין הפצת חשבוניות שלא כדין בסכום כולל של 17.5 מיליון שקל

כסף

שרון שילון ירצה 20 חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע על סמך הודאתו בבית משפט השלום ברחובות בהפצת חשבוניות כוזבות וניכוי מס תשומות שלא כדין. התיק נוהל על ידי עו”ד בלה פרנק-דילר מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים בעקבות חקירה של מחלקת חקירות מכס ומע”מ תל-אביב.

על פי כתב האישום, בחודשים ינואר 2014 – פברואר 2015 פעל שילון, , בן 50 מרחובות, באמצעות שלוש חברות להנפקת חשבוניות בגין שירותים שלא סופקו ושעבורן לא נתקבלו תשלומים וכל מטרתן הייתה לאפשר לחברה אחרת לקזז את חבות המס שלה. אחת החברות שבאמצעותן פעל שילון, ליזאנטוס עיצובים, רשומה בבעלותו של בנו החורג. יתר החברות רשומות בבעלותם של אנשים שעזבו מאז את הארץ.

בסך הכל הנפיק שילון 37 חשבוניות בסך כולל של 17.5 מיליון שקל, אשר המס הגלום בהן היה 2.66 מיליון שקל. החשבוניות שימשו את חברת א. .ס וליד, שבבעלות וליד אבו-סנינה, על מנת לקזז את מס התשומות בספרי החשבונות שלה.

בנוסף, הואשם שילון בהגשת דיווחים כוזבים למע”מ בשם ליזאנטוס עיצובים. באמצעות דיווחים אלה ניכתה החברה שלא כדין מס תשומות בסך של כ-268 אלף שקל, מבלי שהיו בידיה חשבוניות המצדיקות את ניכוי המס. כבוד השופטת זהר דיבון-סגל גזרה על הנאשם, בנוסף ל-20 חודשי מאסר בפועל, 15 חודשי מאסר על תנאי. כמו כן, השיתה השופטת קנס של 40 אלף שקל על חברת ליזאנטוס עיצובים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן