news08.net/ads.txt

תושב רחובות נעצר. החשד: התחזה לרופא והזריק בוטוקס ללקוחותיו

תושב רחובות, נעצר בחשד שהתחזה לרופא והזריק בוטוקס ללקוחותיו. הוא נתפס בעקבות עדויותיהן של עשרות נשים שפנו בתלונות למשרד הבריאות בשל נזקים שנגרמו להן כתוצאה מהטיפול שעברו אצל החשוד. היום (שלישי) תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של החשוד בן ה-38.
על פי המשטרה, בלשי יחידת ההונאה פשטו על משרד וקליניקה ברמת החייל בתל אביב, משם פעל החשוד, החרימו ציוד רב ומחשבים ועצרו את החשוד לחקירה, שבסיומה נכלא. מטעם המשטרה נמסר כי במסגרת החקירה עלה שישנן כ-20 נשים אשר פנו בתלונות למשרד הבריאות על כך שנגרמו להן נזקים כתוצאה מטיפול שעברו אצל החשוד, הרופא המתחזה, מתוכן בשלב זה 13 נשים הגישו תלונה למשטרת ישראל. בבדיקה שנעשתה עולה חשש כבד לגבי תוכן החומרים המוזרקים ולגבי האופן שבו הם מיובאים לארץ.

ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מסר בתגובה: “אני מברך את משטרת ישראל שעצרה סוף סוף את המתחזה בעקבות דוח הבדיקה שלנו והתלונות. תודה מיוחדת לעו”ד טליה אגמון, משנה ליועץ המשפטי של משרד הבריאות, המלווה את הטיפול במקרה לאורך שנים ופעילותה הנמרצת הביאה בסופו של דבר למעצר. זה אינו מקרה יחיד ובודד אלא רק קצה הקרחון ומספר המקרים של המתחזים שבהם האיגוד עוסק עולה משנה לשנה.

“למרבה הצער האכיפה אינה טובה מספיק. צריך להגן על הציבור מפני המתחזים האלו. האיגוד העביר עשרות פניות בשנה האחרונה על מתחזים דומים לנאשם שנגדו הוגש כתב האישום. על משרד הבריאות ומשטרת ישראל לנקוט בגישה נמרצת וחד משמעית כדי לשמור על אזרחיות ואזרחי ישראל מפני זייפנים ומתחזים. הנעצר הוא לא היחידי, תחום האסתטיקה הרפואית מבוקש על ידי הציבור והדרישה לטיפולים או ניתוחים אסתטיים גוברת משנה לשנה. במקום שבו הדרישה גוברת והאכיפה אפסית מהווה קרקע פורייה למתחזים המסכנים בפירוש את בריאות הציבור. אנו קוראים לציבור הנשים והגברים, לשים לב ולבדוק היטב מי הגורם שמעוניין לטפל בכם כדי לא להיפגע ולהפוך לקורבנות של בצע כסף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן